trodde att jag skulle bli lite studiemotiverad - men icke! nu funderar jag på att ta en 3:e och skolka imorgon.
Jag stödjer dig.
Macktorsken:
Jag stödjer dig.
mkt bra
Sara Har Kiwi:
mkt bra
Det var så lite så.
vad är det ölsuparn pluggar?
passaro:
vad är det ölsuparn pluggar?
allmän kurs @ fhsk *genius*
Sara Har Kiwi:
allmän kurs @ fhsk *genius*
sköj?
passaro:
sköj?
nah, u do what u have 2, likz. blir sköjigare när jag börjar på journalist högskolan nästa år. ;);)
Sara Har Kiwi:
nah, u do what u have 2, likz. blir sköjigare när jag börjar på journalist högskolan nästa år. ;);)
gottigt
skaru bli en sådan där på aftonbladet som alla stör sig på typ? ;D;D
Vill också skolka. Har bara skolkat en eller två gånger den här terminen.
passaro:
gottigt
skaru bli en sådan där på aftonbladet som alla stör sig på typ? ;D;D
TVÄRTOM!!!11 ska bli en sån som tror att den är smartast och kan allt bäst och skildrar allt ur ett sådant perspektivt som enligt min mening bör vara allmänt - INTE nån jävla LizZZa Marklund.
Men alltså. Är mer inne på författarskap, tbh. Eller, ah. Båda. Helst både och.
bra förslag
Sara Har Kiwi:
TVÄRTOM!!!11 ska bli en sån som tror att den är smartast och kan allt bäst och skildrar allt ur ett sådant perspektivt som enligt min mening bör vara allmänt - INTE nån jävla LizZZa Marklund.
Sara Har Kiwi:
Men alltså. Är mer inne på författarskap, tbh. Eller, ah. Båda. Helst både och.
Ah okej, låter najs
Har också tänkt på journalist, men, risken är att man hamnar på någon lokalblaska och får skriva om Sivert som har de största och rödaste tomaterna och dessutom är äldst i trakten. =((((
Harpya:
Har bara skolkat en eller två gånger den här terminen.
o...m...g.
jag gillar iofs. skolan. har hittills bara skolkat de dagar jag inte haft varken mat eller cigg hemma. vilket är typ hela terminen. men ah.