Notifications
Clear all

Haft finnar i 2-3 år, försvinner ALDRIG!

metafor:

jag vill klämma (på) dem.

Du är välkommen att göra det! [cute]

ReplyQuote

Jag säger bara en sak, OCM! (the oil cleansing method) [bigsmile]

ReplyQuote

johant0r:

Vad ska jag göra?

Vänta 2-3 år till.

ReplyQuote
Kvitto

johant0r:

nåt på en flaska som man dricker varje dag, antingen 30ml på morgonen eller 15ml morgon och kväll)

Jag har inget svar på din fråga men jag började fundera lite själv nu.Finns det ett behandlings medel som man dricker så ska finnarna försvinna[tard] Det är något jag aldrig hört talas om[bigcheers]

ReplyQuote

var nära att skriva "kom tillbaks när du har 20 och fortfarande har finnar[mad][mad][mad][mad]"

såg att du är 20.

tkr ändå det är orättvist pga: har haft finnar sen... ja.. minns ej...

btw: det som funkat bäst för mig är att tvätta ansiktet morgon och kväll med lactacyd (mkt mkt mild tvål)
min hud gillar ej finnborttagningsmedel...

ReplyQuote

Blivande_japan:

btw: det som funkat bäst för mig är att tvätta ansiktet morgon och kväll med lactacyd (mkt mkt mild tvål) min hud gillar ej finnborttagningsmedel...

Intresseklubben antecknar!!!!!

Och ni som nojjar borde hitta viktigare saker att fundera på, vem han brur sig om lite finnar?

ReplyQuote

WITLo:

Hur mycket finnar har du? Testat att sluta använda några produkter och bara låta huden ta hand om sig själv? Jag använder inget och tvättar inte ansiktet, förutom när jag duschar.. har inga finnar längre!

Hade ju halva Helsingfors i ansiktet en gång i tiden, och jag har använt alla krämer och hemmafixmetoder som existerar praktiskt taget, men körde på samma metod som du. Slutade kleta grejjer i fejjan och nu har jag inga finnar alls. Så jag brukar också rekommendera att inte hålla på med en massa klet, utan låt huden ta hand om sig själv [smile]

ReplyQuote

Dan_the_ironman:

Intresseklubben antecknar!!!!!Och ni som nojjar borde hitta viktigare saker att fundera på, vem han brur sig om lite finnar?

fucking tönt

ReplyQuote
Hampie

Necro

Kvitto:

Jag har inget svar på din fråga men jag började fundera lite själv nu.Finns det ett behandlings medel som man dricker så ska finnarna försvinna

Möjligen vitamin b5, om så, så smakar det skit.

ReplyQuote
Hampie

Tråden låst

ReplyQuote