Aviseringar
Rensa alla

HAHAHHAHAHAH

Ämnesstartare

aaaa, ja vill höra d1

SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

!

SvaraCitera
Ämnesstartare

såg just på en film som handlade om en katolsk peddopräst som vad medial,den var inge bra[mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta, va hette filmn[tard][tard]

SvaraCitera
Ämnesstartare

ojda

SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

nge

SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

ofta, va hette filmn

vet inte nått skit som gick på tv, haha men det säger sig ju självt att en handling som kretsar kring en katolsk medial pedofil präst inte kan bli en bra film helt enkelt[crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

vet inte nått skit som gick på tv, haha men det säger sig ju självt att en handling som kretsar kring en katolsk medial pedofil präst inte kan bli en bra film helt enkelt[crazy]

ska anmäla film1 för dåli story när ja vet namnt

SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

aaaa, ja vill höra d1

okej, lets go. Jag skulle se på film här om kvällen och slängde iväg ett sms till kompis "Nu är det filmtime för min del :)". Filmen tog slut och jag somnade (fast, tror det hände i omvänd ordning, haha). Jag trodde inte jag fick nått svar på mitt sms, men såg sen på morgonen att jag visst fått det, i form av "Okej, är det bra? :)", "har du somnar nu eller?:P" och ett tredje "Jasså, nu ska jag också se på film :)". Till min stora förvåning såg jag att jag också hade svarat!! Jag citerar exakt vad jag skrivit "helt ok, nu nu ska jag och helt ok dra här ifrån :P".

Vafan?! Jag måste ha skrivit det i sömnen :O

SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

Vafan?! Jag måste ha skrivit det i sömnen :O

haha

SvaraCitera