Aviseringar
Rensa alla

Hajhaj


Ämnesstartare

dazed:

Jag tänker på Katla

Draken? Pratar den? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

Draken? Pratar den?

En nedtonad variant av:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma typ viskande som kommer ibland


   
SvaraCitera
mynona

S3ON:

Eftersom S3ON har en crush för sådana så positivt, antar jag! Du låter precis som en svensklärare!!!

Jaså, i så fall så!

ceka92:

sexig och tillrättavisande.

Dominant således?

ceka92:

http://vocaroo.com/i/s0AOaT3DQ4E7

är på skämtsamt humör.

Ja, men det är roligt att höra gissningar! Hur lyder din kvalificerade gissning om vilken attityd jag möter i sammanhanget?

ceka92:

skulle du vara fine med att stöta ihop med smått störande åsikter/attityd ibland hos många?

Sådana stöter man ofta på. Man behöver inte aggressivt hugga mot sådant om man stöter på dem hos folk man gillar. Man kan i stället med mild avslappnad stämma ställa några frågor, nonchalant demonstrera att resonemanget inte hänger samman och sedan få höra: "Du är bra för mig!" [wink]
Men det är ju så: samma ord jag skriver här kan låta på olika sätt beroende på med vilket tonfall de uttalas irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

En nedtonad variant av:

Osäker om jag håller med. Fast det är väl iofs mest för att den rösten är spelad och min är 100% for real vilket förvirrar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Dominant således?

kan vara, eller kanske sexigt kaxig.

mynona:

Ja, men det är roligt att höra gissningar! Hur lyder din kvalificerade gissning om vilken attityd jag möter i sammanhanget?

jag vet inte då vi har nog bara har talat om feminism. det blir svårt att avgöra, då det är stor skillnad ifrån det till mer vanliga samtalsämnen.

mynona:

Sådana stöter man ofta på. Man behöver inte aggressivt hugga mot sådant om man stöter på dem hos folk man gillar. Man kan i stället med mild avslappnad stämma ställa några frågor, nonchalant demonstrera att resonemanget inte hänger samman och sedan få höra: "Du är bra för mig!"

det gör jag men folk blir snarare stumma.

är för rak tror jag, måste bli mer socialt övertygande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaafan funkar inte vocaroo-länkarna längre för!? Gråter


   
SvaraCitera