Vad sysselsätter ni er med? Undviker ni den skinande solen idag?
ligger ner
amsi:
ligger ner
så skönt. jag låg ned fram till för ungefär en timme sedan. det är skönt att ligga ned. den strålande solen kan då användas till att stråla in genom de vinklade persiennerna
solen r bakom molnn kan ej se dennnn.
ska åka iväg till 1 vän
Biologen:
solen r bakom molnn kan ej se dennnn.
vafö ska den öht sess den är inte värd besvärt
Blivande_japan:
ska åka iväg till 1 vän
så trevligt. ha d1 så trevligt!
mollnn, för övrigt.
det är ett underbart ord
Jag har cyklat till ett bibliotek, läst lite och lånat en bok. Blev peppad på att läsa statliga offentliga utredningar. Sedan cyklade jag hem, och åt två grova hummusmackor med soltorkad tomat. Asgott.
nej, jag har joggat genom en skog, ner på stranden, längs vattnet. det var faktiskt två tjejer som tog ett dopp. måste varit iskallt. jag sprang tillbaka genom skogen men denna gång en annan väg och sen satte jag mig på en stol och njöt av solen.
saknar solen 🙁
det sysselsätter jag mig med
neje, ska snart iväg å dricka öl i park. blir in te vårigare än så.
Bakar bröd. Segar på en soffa. Spelar DS. Ghibli och photoshop.
ovanligt med en hej-tråd från dig, svarar bara därför
vaknade för 45 minuter sedan. är lite hostig fortfarande men nästan frisk nu. solen vet jag inget om.
Hur Är Det Själv?
Ögon i en plåthink:
Jag har cyklat till ett bibliotek, läst lite och lånat en bok. Blev peppad på att läsa statliga offentliga utredningar. Sedan cyklade jag hem, och åt två grova hummusmackor med soltorkad tomat. Asgott.
Ja, soltorkad tomat låter spontant gott. Själv äter jag nästan aldrig annat än ost på brödet
Nietz:
nej, jag har joggat genom en skog, ner på stranden, längs vattnet. det var faktiskt två tjejer som tog ett dopp. måste varit iskallt. jag sprang tillbaka genom skogen men denna gång en annan väg och sen satte jag mig på en stol och njöt av solen.
Det låter skönt. Skogar är mysiga. inte konstigt att du tvärtvände vid åsynen av tjejerna. Man vill inte bli störd när man snart kommer att erfara en krypande stund av svett över mörbultad kropp. Så som efter att man har joggat.