Notifications
Clear all

hålla mig vaken till 22

Lounge fact:

nää men vill sova länge + bra tid att sova så slipper jag lägga mig typ 20 och vbakna jättepigg inatt

Aha du tänker såå! När ska du åka imorgon då? Jag får åka typ åtta, kommer ju hinna bli trött och somna flera gånger innan det drar igång. Bleh

ReplyQuote
Topic starter

El Guaje:

Aha du tänker såå! När ska du åka imorgon då? Jag får åka typ åtta, kommer ju hinna bli trött och somna flera gånger innan det drar igång. Bleh

ah åker typ då med 😛

rätt tidigt tåg pga tradera osv

ReplyQuote

Lounge fact:

ah åker typ då med 😛

rätt tidigt tåg pga tradera osv

Okej och här sitter jag och gnäller! Då förstår jag att du vill sova länge. Själv är jag för dum för att lägga mig tidigt. Men kanske skulle försöka iaf.

ReplyQuote
Topic starter

måste ju vara en av de lättare utmaningarna i livet [crazy]

ReplyQuote
Topic starter

El Guaje:

Okej och här sitter jag och gnäller! Då förstår jag att du vill sova länge. Själv är jag för dum för att lägga mig tidigt. Men kanske skulle försöka iaf.

do it =) hur lång tid tar d att åka för dig?

ReplyQuote

Lounge fact:

do it =) hur lång tid tar d att åka för dig?

Har inte jättebra koll men vet att det tagit 3,4 timmar innan. Men tror vi skulle ha nåt byte nu och då skulle det ta ytligare nån timma om jag inte har fel. Så det kan bli en seg resa. Du är där på ett par timmar eller?

ReplyQuote
Topic starter

El Guaje:

u är där på ett par timmar eller?

aaa typ samma

ReplyQuote

Lounge fact:

aaa typ samma

Okej. [smile] Hoppas det blir bra väder imorgon! Men det ser väl sådär ut.

ReplyQuote
Topic starter

El Guaje:

Okej. [smile] Hoppas det blir bra väder imorgon! Men det ser väl sådär ut.

ser ju skibtra ut väll? 😛

senast jag kolla

ska åka halv elva istället[love]

ReplyQuote

Lounge fact:

ser ju skibtra ut väll? 😛

Haha oj det gjorde det visst. Till och med i Norrtälje ser det ut att bli sol och över 20 grader så det ser väldigt lovande ut. Kollade för ett par dagar sedan och då såg det kass ut.

Lounge fact:

ska åka halv elva istället

Åhå, skönt att få sova lite längre när man ska hålla igång så hela dagar. [smile]

ReplyQuote
Topic starter

El Guaje:

Haha oj det gjorde det visst. Till och med i Norrtälje ser det ut att bli sol och över 20 grader så det ser väldigt lovande ut. Kollade för ett par dagar sedan och då såg det kass ut.

ja nu ser det skithärlig ut 😀

blir nog en fin sommarkväll

El Guaje:

Åhå, skönt att få sova lite längre när man ska hålla igång så hela dagar. [smile]

jaa! härlit härlitq

ReplyQuote

Lounge fact:

blir nog en fin sommarkväll

Får hoppas på det. Var ett tag sedan nu. [smile]

ReplyQuote