sgt.sunshine:
Vadå men åhh, är din födelsedag på olika datum eller?
meh sluta mobba mig
agnes_:
det gör du inte det ser ju vem som helst
Bara för att jag inte ställer mig i ett hörn och gråter när jag känner mig kränkt av dig så betyder det inte att jag inte tar illa upp
sgt.sunshine:
Bara för att jag inte ställer mig i ett hörn och gråter när jag känner mig kränkt av dig så betyder det inte att jag inte tar illa upp
men det gör du ju
agnes_:
men det gör du ju
Det är legit du som skriver i din bio att alla hatar dig när ingen här har något emot dig.
sgt.sunshine:
Det är legit du som skriver i din bio att alla hatar dig när ingen här har något emot dig.
meh din stalkare då tkr synd om dig
Förr brukade jag klä ut mig och gå ut med vänner på Halloween men åldern har fått mig att inse att det är barnens och ungdomarnas högtid, kanske hade det sett annorlunda ut om jag hade vänner som inte bara ville dricka tråkig alkohol på varje högtid. Julafton däremot är en mysig högtid för mig när en träffar familj och bara tar det lugnt kring granen.
Olycklig:
Förr brukade jag klä ut mig och gå ut med vänner på Halloween men åldern har fått mig att inse att det är barnens högtid. Kanske hade det sett annorlunda ut om jag hade vänner som inte bara ville dricka alkohol på varje högtid. Julafton däremot är en mysig högtid för mig när en träffar familj och bara tar det lugnt kring granen.
hur gammal är du?
halloween e najs, jättekul å skrämmas