Jensoman:
Sitter och spelar Halo nu, Mitt användarnamn är Underbarnet, adda om ni har lust att lira lite!
Sorry, listan är full
Vad tycker ni alla då om det? Nådde det upp till era förväntningar?
Reaper:
Sorry, listan är full
Vad tycker ni alla då om det? Nådde det upp till era förväntningar?
jag tycker inte om att "sniper" games kommer hela jävla tiden på online game med 16 spelare -.-' ffs..?
men annars är spelet bra, lite dålig AI på singelplayer gubbarna dock, kör man på heroic är det jobbigt med en idiot som kör bilarna eller som sitter på bilen och sjuter
Älskar reach, headhunter är det roligast tycker jag^^ Sen att bygga på forgeworld. Jag tycker det är underbart, köpte och spelade det den 14:e, ÄLSKAR forgeworld. Jag och min kompis byggde en bana där man hoppade upp genom mancannons, på en stor plan full av vapen, medans jag och han stod och sniprade ner alla. Det var roligt, vi körde med hans lillasyster och hon förstod inte hur vi kom upp till stället vi stod på 😉 Menmen, campaign är ruligt^^ Sen tkr jag det är coolt att Buck från ODST är med 😀
Om någon vill spela med mig så adda GiefNameFfs
Jensoman:
jag tycker inte om att "sniper" games kommer hela jävla tiden på online game med 16 spelare -.-' ffs..?
men annars är spelet bra, lite dålig AI på singelplayer gubbarna dock, kör man på heroic är det jobbigt med en idiot som kör bilarna eller som sitter på bilen och sjuter
Håller med om BTB team snipers, enda roliga jag hade i ett sådant spel var att skicka ett hologram ut från en grotta o se alla skjuta på det XD
jo AIn är seg, ibland står de bara där helt stilla med fordonet
Anilucard:
Älskar reach, headhunter är det roligast tycker jag^^
haha jag dör alltid i headhunter innan jag får tag i de skallarna, fett jobbigt om en skalle rullar ner från en backe ifrån en o du springer efter den som de är en godisbit XD
jag spelar mest Invasion
Jag tycker den easter egg saken på New Alexandria är cool, där nattklubben är full av dansande Grunts o en Brute som DJ
Så vilken grad har ni nått upp till hittils?
Reaper:
Så vilken grad har ni nått upp till hittils?
Har inte blivit så mycket spelande då man jobbar/tränar + flickvännen.
men men. vunnit till Tip of the spear i campaignen på Legendary. (campaign är så tråkigt så lirar någon gång i veckan) 🙂
Har fått 41/49 Achivements
Armory Completion: 28%
Overall: 28%
och min grad just nu är Captain G2
Wingman:
Captain G2
Jag blev Lieutenant Colonel igår!
Och jag har 1000/1000 gamerscore
och jag tränar och letar flickvän
Reaper:
Jag blev Lieutenant Colonel igår!
Och jag har 1000/1000 gamerscore
gz : -8
en polare gjorde en fett tråkig sak på mission 3 där han fick över 30000Cr på bara någon timme så han blev Lt.colonel på bara några dar.. så jävla tråkig.
Wingman:
en polare gjorde en fett tråkig sak på mission 3 där han fick över 30000Cr på bara någon timme så han blev Lt.colonel på bara några dar.. så jävla tråkig
hittils har 20000 personer blivigt bannade för att de fuskat så, han får väl vänta på sin tur
Reaper:
hittils har 20000 personer blivigt bannade för att de fuskat så, han får väl vänta på sin tur
nee tror inte det, läste på bungie att det är helt ok att göra så
Wingman:
nee tror inte det, läste på bungie att det är helt ok att göra så
Jag läste också på bungie