Så jävla enkelt!
Hammarby vann på planen, på läktarna, på gatan osv osv
Här njuter vi Hammarbyare samtidigt som deprimerade apor kan gråta som alla jag såg på hemvägen, fortsätt så!
Djurgården kunde ha lämnat walk over överallt, resultatet hade blivit detsamma då!
Måste även få hånskratta åt internslagsmålet i djurgårdsklacken och klättrandet mellan norra och östra. Kul att ni vill underhålla oss andra på arenan åtminstone
Så Hammarby kan vinna trots allt?
Och att DFG(?) går upp på läktaren efter inkastad bengal och ger FEL kille på käften är oslagbart xD xD Bra djurgårn!
Simnudel:
Så Hammarby kan vinna trots allt?
Djurgården-Hammarby 0-2
Hammarby-Djurgården 3-0
5-0 i år!!
"Lycka är att vara djurgårdare"
Kul grej.
Äh, det är hockey som gäller. Det förstår vilken smurf som helst.
Hur vet du att DFG gick på fel kille?
Heja gais
Grön och Vit:
Hammarby vann på planen, på läktarna, på gatan osv osv
yes!! Forza bajen (: var underbart att se!
Grön och Vit:
Och att DFG(?) går upp på läktaren efter inkastad bengal och ger FEL kille på käften är oslagbart xD xD Bra djurgårn!
Hahaha 😀 Dom förlorade igår på gatan därför spöa dom på sina egna för det är dom enda dom kan spöa på ;D
Keepdreaming:
Dom förlorade igår på gatan därför spöa dom på sina egna för det är dom enda dom kan spöa på ;D
Kan knappast påstå att dom förlorade då det aldrig blev något eftersom att "blåränderna" aldrig dök upp på utsatt tid.
kamikazeb:
Hur vet du att DFG gick på fel kille?
Jag stod på södra mellan och såg när ett gäng gick på killen med bengalen på andra sidan. DFG/DMG/DY same shit, different names.
Keepdreaming:
yes!! Forza bajen (: var underbart att se!
Skönast var efter när vi tog oss ner på avstängda nedre för att fira
Keepdreaming:
Hahaha 😀 Dom förlorade igår på gatan därför spöa dom på sina egna för det är dom enda dom kan spöa på ;D
Förlorade och förlorade. Dom lämnade walk over genom att aldrig komma. Dom sket på sig för att Bajen var 250 pers
kamikazeb:
Kan knappast påstå att dom förlorade då det aldrig blev något eftersom att "blåränderna" aldrig dök upp på utsatt tid.
Precis. Måste ändå räknas som värre än en förlust.
Grön och Vit:
Förlorade och förlorade. Dom lämnade walk over genom att aldrig komma. Dom sket på sig för att Bajen var 250 pers
såååå... jääääävla...töntigt att slåss
Grön och Vit:
Precis. Måste ändå räknas som värre än en förlust.
Very, very true.
Grön och Vit:
Jag stod på södra mellan och såg när ett gäng gick på killen med bengalen på andra sidan. DFG/DMG/DY same shit, different names.
Där var du inte ensam om att stå. ^^
Man såg ju att dom knatade från nedre delen till andra sidan och började röja, men att dom gick på fel kille var det jag syftade på.
Grön och Vit:
Hmm inte vad jag hörde på nyheterna i morse, ifs så är media ett jävla skämt men endå ;o
Grön och Vit:
Jag stod på södra mellan
me2
kamikazeb:
Man såg ju att dom knatade från nedre delen till andra sidan och började röja, men att dom gick på fel kille var det jag syftade på.
Sitter och läser på alla möjliga sidor nu och det stod om honom på järnkaminernas forum
Fan jag kommer aldrig glömma djurgårdaren som grinade i en vakts armar efter matchen. Självmorden på Östermalm lär öka ikväll