Aviseringar
Rensa alla

han bad om tillåtelse för å va otrogen om 25 år?? :/

oerfaren:

(för så viktigt e tydligen sex!!)

Tkr han Nu ja, han har säkert ändrat åsikt om 25 år.

SvaraCitera

Ni är troligtvis inte ens tillsammans om 25 år ändå, så orka bry sig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tramsnisse:

Du kan ju själv fråga honom om du skulle få vara otrogen om han tappade sexlusten.

hann aldrig komma till den frågan... man kan int konfrontera honom alltför mycket, för då blir han skitsur å tycker jag e överanalyserande eftersom att han ej "menade sååå" = på det viset, att jag missförstått helt enkelt.
Jag kom iaf hem idag efter jobbet å sa rakt ut att "jag har stört mej på det här hela dagen, och tillslut kom jag fram till det... jag vet att du ej menar att du VILL va otrogen, jag vet att du menar att man aldrig ska vara säker på nåt i framtiden, inget är 100% säkert, tex att vi gifter oss å skaffar barn... Men jag VILL då att du hellre ljuger för mej om att det finns noll risk för otrohet, än att du säger att "man ska aldrig va säker på nåt"".

Nu måste man verkligen tolka rätt här. Han syfta mer på att livet är oförutsägbart, han hatar otrohet och skulle aldrig vilja va det mot mej. men man vet ju aldrig säkert om nåt egentligen.

Harpyja:

Dum du är som godkänner det och visar dig så svag.

jag godkänner ingenting. jag tar emot, sen börjar jag tänka i typ ett dygn innan jag kommer på vafan han sa egentligen, å frågar honom därefter... jävligt dåligt jag vet, det blir som ett långvarigt gräl, men men..

Tilda1988:

om inte annat jävligt oromantiskt och puckat att säga en sån sak. din man är måhända inte efterbliven?

precis det jag mena med det jag skrev där uppe... det e jävligt oromantiskt å säga att man int ska va säker på nåt i livet, att otrohet kanske sker. istället vill jag då att han e lite oärlig kring just det... hellre att vi e gulliga mot varann å säger vi ska älska varann i all evighet.. oavsett vi kommer göra d lr ej liksom.

ms_A:

han kankse inte tänkte på va han sa egentligen utan det bara ploppade ur skallen

mm precis... därav kan många konfrontationer från min sida ske. han säger korkade saker i bara farten..

SvaraCitera

ni kommer inte ens vara tillsammans om tjugofem år så sluta bry dig

SvaraCitera

störd snubbe du har

SvaraCitera

oerfaren:

ett dygn innan jag kommer på vafan han sa egentligen, å frågar honom därefter... jävligt dåligt jag vet, det blir som ett långvarigt gräl, men men..

Jo, konfrontera honom och säg att du inte alls är okej med det. Otrohet är inte acceptabelt om inte båda vinner på't [no-no]... Eller om den ena är likgiltig.

SvaraCitera

Hehe gillar den killen, han har fattat att det är sexet och inte du som är det viktiga[wink]

SvaraCitera

Vilken framförhållning. [party]

SvaraCitera

oerfaren:

Killar är bra knäppa ibland...

Du verkar tydligen också vara det som inte ser att en sådan människa inte älskar dig längre.

SvaraCitera

lol wut

SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ni kommer inte ens vara tillsammans om tjugofem år så sluta bry dig

vem har sagt det om jag får fråga?? lätt för dej å säga som är 17 år gammal.... men vänta å se tills du blir äldre, då orkar man ej vara tillsammans med någon utan att ha framtidsplaner. Vi kommer definitiv att vara tillsammans om 25 år... Vi köper snart villa ihop.

SvaraCitera

oerfaren:

vem har sagt det om jag får fråga?? lätt för dej å säga som är 17 år gammal.... men vänta å se tills du blir äldre, då orkar man ej vara tillsammans med någon utan att ha framtidsplaner. Vi kommer definitiv att vara tillsammans om 25 år... Vi köper snart villa ihop.

jahaja sorry missuppfattade allt. trodde ni var 13-14

SvaraCitera
Ämnesstartare

FrökenRakel:

Du verkar tydligen också vara det som inte ser att en sådan människa inte älskar dig längre.

jorå.. han älskar mej, det e bara väldigt svårt å förklara ALLA sidor, uttryck ect som ges. Ni har fått höra en väldigt enkel historia... men ni känner int personen i fråga. Ni kan ej döma om han älskar mej eller om mitt förhållande e dödsdömt pga detta inlägg.

Han frågade helt enkelt int om han får va otrogen... men det var lätt å tolka det så.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

trodde ni var 13-14

men jaja.. bara för man har lite problem å diskussioner som man tar upp här om ens förhållande så tolkas man som 13-14... Dock är det så att även många killar som passerat 25års strecket säger jävligt korkade saker ibland. Int bara 14åriga pojkar som e kåta...

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera