Aviseringar
Rensa alla

Handbojor


Ämnesstartare

Lyngan:

Utan fluff, kan vara fast i båda händer för att sedan ta handen i mellan kedjan när man "leker"

menar du att du håller i kedjan om hon är handbojad..?

Lyngan:

eller fast i något som t ex en säng.

det är nice..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkmeja:

menar du att du håller i kedjan om hon är handbojad..?

Ja precis. Det kan ju också vara praktiskt att styra henne med den. Som t ex gå med henne medans man drar i den. Ett annat sätt är att sätta en bit rep i mellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyngan:

Ja precis. Det kan ju också vara praktiskt att styra henne med den. Som t ex gå med henne medans man drar i den. Ett annat sätt är att sätta en bit rep i mellan.

hehe, ok.. [wink]
min kk brukar handboja mig typ varje gång...oftast bakom ryggen... [cute]


   
SvaraCitera

Hittade pappas förut. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Hittade pappas förut.

han är inte polis eller..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

det var sött sa mamma

naww^^


   
SvaraCitera

gurkmeja:

han är inte polis eller..?

Han är och har alltid varit alltiallo


   
SvaraCitera

Handfängsel med rött ludd och riktiga handfängsel har jag.
Men det är inte så himla bra om man skall på släktträff dagen efter då det kan uppkomma rätt synliga märken på handlederna..

Tror läderfängsel är lite bättre, mindre märken och mindre ont om man råkar komma på rygg och man har händerna bakom ryggen..


   
SvaraCitera
lusah

RedRose:

Men det är inte så himla bra om man skall på släktträff dagen efter då det kan uppkomma rätt synliga märken på handlederna..

Tror läderfängsel är lite bättre, mindre märken och mindre ont om man råkar komma på rygg och man har händerna bakom ryggen..

🙂 Det är sant.. Kan ju dock säja att även läderbojorna kan ge en del märken om man haft dom på ett tag. Samma sak med gags med läderremmar, det syns rätt bra att man haft dom på sej, lite rödare där det suttit åt.. *s*

Men definitivt mycket bekvämare om man "råkar" hamna på rygg med läderbojjor än metall!!


   
SvaraCitera

Jag använder:

Sätter ena i min ollonpeircing och andra i tjejes fittpeircing sen springer vi i vardera riktning


   
SvaraCitera

Läderbojor, både för händerna och fötterna. En stor fördel med läderbojor är att man inte bara kan fästa dem i sig själva utan även i andra saker, som t.ex. sänggaveln, korset etc.

Läderbojorna föredrar jag att tillverka själv, för då får man de precis som man vill ha och dessutom blir det mycket billigare. 🙂


   
SvaraCitera
sincan

Enda gången jag använder handbojor är när jag hämtar bensin till motorsågen. Folk har ju en tendens att inte vilja leka[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera