Notifications
Clear all

Hanna Widerstedt

Topic starter

Jag är väldigt intresserad av Hanna Widerstedt. Har snokat mycket i hennes gamla bloggar där hon har skrivit ifrån sin innersta grotta. Hon är enormt smart och jag skrattar bara åt alla haters hon har. Hon och jag har samma tänk nästan, och det är sorgligt när man vet vad som egentligen har hänt med henne. Och jag tycker också att hon är en naturlig skönhet, visst hon har gjort några operationer nu, men det har ändå inte hänt så mycket.
Vad tycker ni om denna dam? [smile]

ÄNDRAT 2012-06-03 15:29

Ämnesetiketter

ingen aning om vem det är.

ReplyQuote
Topic starter

var på en av söndagsfinalerna i bb i början av den här säsongen, hon red runt på någon killes rygg i pauserna och sprang runt och gjorde bort sig. Blåmärken på hela benen och klänning som slutade över rumpan. Jag tyckte det var pinsamt och obekvämt.

ReplyQuote

Jaha. Gillar henne men blir lite rädd när jag hittar likheter med henne. Hon och mitt förra nick var rätt lika.

ReplyQuote
Topic starter

vem då?

ReplyQuote
Topic starter

nevermind. vill inte veta

ReplyQuote
Topic starter

usch, påminner extremt om en bitch jag gick i samma klass med under i princip hela grundskolan.

ReplyQuote
Topic starter

man kan väll säga att nackdelarna med råge tar ut fördelarna.

ReplyQuote
Topic starter

Macktorsken:

ingen aning om vem det är.

patrick bateman:

vem då?

Har ni bott i en grotta de senaste 4 månaderna eller?

ReplyQuote
Topic starter

puckly:

Hon och jag har samma tänk nästan, och det är sorgligt

mm

ReplyQuote
Topic starter

sarkasmen:

mm

[bigsmile]

ReplyQuote
Topic starter

Anar att det är någon BBkändis?

puckly:

där hon har skrivit ifrån sin innersta grotta.

jaha

ReplyQuote
Topic starter

hon är sjukt ickeverbal, om man ser på intervjuer. så man tror hon är autistisk eller nåt

ReplyQuote
Topic starter

Vet inte vem det är. Har inte bott i en grotta, men ser i princip inte på tv och läser inte skvallerpressen. Populärkulturellt förser mig um med det mesta faktiskt.

ReplyQuote
Topic starter

Verkar som Kissie två.

ReplyQuote