Jag är väldigt intresserad av Hanna Widerstedt. Har snokat mycket i hennes gamla bloggar där hon har skrivit ifrån sin innersta grotta. Hon är enormt smart och jag skrattar bara åt alla haters hon har. Hon och jag har samma tänk nästan, och det är sorgligt när man vet vad som egentligen har hänt med henne. Och jag tycker också att hon är en naturlig skönhet, visst hon har gjort några operationer nu, men det har ändå inte hänt så mycket.
Vad tycker ni om denna dam?
ÄNDRAT 2012-06-03 15:29
ingen aning om vem det är.
var på en av söndagsfinalerna i bb i början av den här säsongen, hon red runt på någon killes rygg i pauserna och sprang runt och gjorde bort sig. Blåmärken på hela benen och klänning som slutade över rumpan. Jag tyckte det var pinsamt och obekvämt.
Jaha. Gillar henne men blir lite rädd när jag hittar likheter med henne. Hon och mitt förra nick var rätt lika.
vem då?
nevermind. vill inte veta
usch, påminner extremt om en bitch jag gick i samma klass med under i princip hela grundskolan.
man kan väll säga att nackdelarna med råge tar ut fördelarna.
Macktorsken:
ingen aning om vem det är.
patrick bateman:
vem då?
Har ni bott i en grotta de senaste 4 månaderna eller?
puckly:
Hon och jag har samma tänk nästan, och det är sorgligt
mm
sarkasmen:
mm
Anar att det är någon BBkändis?
puckly:
där hon har skrivit ifrån sin innersta grotta.
jaha
hon är sjukt ickeverbal, om man ser på intervjuer. så man tror hon är autistisk eller nåt
Vet inte vem det är. Har inte bott i en grotta, men ser i princip inte på tv och läser inte skvallerpressen. Populärkulturellt förser mig um med det mesta faktiskt.
Verkar som Kissie två.