Gillar frisyren!!
Hennes vänsteröga
Du kan ju klippa kort + skaffa löshår. Men kör på clips isåfall för det sliter inte precis på håret.
Det är bara lite hår kvinna, det växer ut
ja har också blekt sönder mitt hår en gång.
om du tror att det räcker att klippa ditt hår sådär "kort" för att det ska bli friskt igen, så ska du verkligen göra det, du kmr ångra dig om nåra månader annars.
jag önskar att ja rakat av allt hår direkt istället, för ja har klippt mig en gång i månaden sen i september och det är fortfarande slitet i topparna, fast visserligen är mitt hår väldigt grovt o torrt naturligt
ruunar:
kommer bli cpful och okvinnlig tack
Skulle vara rätt kvinnligt faktiskt.
spexdax:
ja har klippt mig en gång i månaden sen i september och det är fortfarande slitet i topparna
det är inte direkt nån poäng med det tror jag, eftersom att det slitna sprider sig uppåt. om du inte klipper av allt slitet på en gång kommer det antagligen att fortsätta vandra uppåt hela tiden och så blir det samma visa om och om igen.
det där var ju för helvete inte kort.
Är det där vad folk kallar en ful och okvinnlig frisyr Har haft sån större delen av mitt liv
jo ja vet, fast varje gång ja klippte mig så klippte ja bort allt som var slitet, men det blekta hår som var lent o oslitet just då, blev värre av nån anledning...
Tråden låst på grund av inaktivitet