Notifications
Clear all

Har jag 1 manlig kropp tycker ni?

Topic starter

Pappbox:

Borde och borde, om han vill bara ragga och leva så behövs det ju inte
men jag håller med, styrka är kung

Nu vet jag iofs att det är lite olika, men brukar inte tjejer i allmänhet föredra killar som inte är underviktiga?

Och jo, styrka är nice. Började lyfta för en månad sen ungefär, helt underbart är det.

Supply and Demand:

stefan87

Exakt.

ReplyQuote

iddqd:

Nu vet jag iofs att det är lite olika, men brukar inte tjejer i allmänhet föredra killar som inte är underviktiga?

Om man kollar runt lite här på forumet så heter det jämt "Muskler är fult" och så vidare och jag tränar själv och har inte märkt av något samband med tränad kropp och tjejers preferens
Har ingen aning om hårda fakta men jag vet många klena killar med sjukt fina flickvänner

iddqd:

Och jo, styrka är nice. Började lyfta för en månad sen ungefär, helt underbart är det.

[y]

ReplyQuote
Topic starter

Pappbox:

Om man kollar runt lite här på forumet så heter det jämt "Muskler är fult" och så vidare och jag tränar själv och har inte märkt av något samband med tränad kropp och tjejers preferens

Jo, du har en poäng. En del tjejer (speciellt yngre) verkar gilla undernärda pojkspolingar. Å andra sidan tycker de tjejer jag umgås med oftast inte likadant, vilket är väldigt skönt.

ReplyQuote

iddqd:

Å andra sidan tycker de tjejer jag umgås med oftast inte likadant, vilket är väldigt skönt.

Det måste vara skönt 🙂

ReplyQuote
Topic starter

Pappbox:

Det

Hur går det nu då? Har för mig att du skapade en tråd om styrketräning för ett tag sedan. Bättre resultat?

ReplyQuote

passaro:

Hur går det nu då? Har för mig att du skapade en tråd om styrketräning för ett tag sedan. Bättre resultat?

Mjodå, det går mycket bättre numera
Ligger stabilt över 100 i alla övningar än så länge och vi får se hur långt jag kan komma 🙂

ReplyQuote
Topic starter

Så länge du inte har tuttar och slida lär din kropp vara betraktad som manlig.

ReplyQuote
Topic starter

Pappbox:

Ligger stabilt över 100 i alla övningar än så länge och vi får se hur långt jag kan komma 🙂

Nice. Även bänkressen? Hur gör du för att öka i den, jag ökar då fan inte, skitstörande.

ReplyQuote

passaro:

Nice. Även bänkressen? Hur gör du för att öka i den, jag ökar då fan inte, skitstörande.

meh, dunno...bara lägger på och lyfter
Däremot är jag inte så långt över utan typ på 110 något
Den är däremot svinsvår att öka i -.-

ReplyQuote
Topic starter

Supply and Demand:

stefan87

iddqd:

Exakt.

äh, kom igen. nog måste väl folk ha diskuterat längd innan jag kom hit?

ReplyQuote
Topic starter

Tamburinmannen:

miserabel

..[tard][blush]

ReplyQuote
Topic starter

stefan87:

äh, kom igen. nog måste väl folk ha diskuterat längd innan jag kom hit?

Inte så mycket som du gör det, nej. Du skriver nog mer om längd på en månad än vad någonsin skrivits i hela UM:s historia.

ReplyQuote
Topic starter

variabel:

..[tard][blush]

kände du dig träffad? [wink]

iddqd:

Inte så mycket som du gör det, nej. Du skriver nog mer om längd på en månad än vad någonsin skrivits i hela UM:s historia.

haha. jag borde få ett pris eller något..

ReplyQuote
Topic starter

stefan87:

kände du dig träffad?

brukar heta det i chatten

ReplyQuote
Topic starter

variabel:

brukar heta det i chatten

ok. passande namn..

ReplyQuote