bump
Haha, ja. Var 12 år och killen tafsade på mig och slutade inte när jag sa åt honom. Visste väl inte riktigt hur ont det gjorde, så jag bara gjorde som jag sett att man gör i filmer, och det.. Funkade. Fniss.
Zymbaline:
Haha, ja.
Kan vi bli tillsammans?
Råkat göra det när jag spelat fotboll och fått ett par smällar själv.
Sedan så har det varit i slagsmål flera gånger.
fått saker kastade på mig, och ett par andra saker som jag förträngt men försöker komma ihåg. mina föräldrar do not like me.
Nej. Skulle kunna slå och sparka på andra ställen, om situationen krävde det, men aldrig i skrevet. Antagligen för att jag sett för många stackars killar ligga och vrida sig i smärta pga det. 😐
Jag har blivit sparkad "DÄR" av 2 gamla klasskompisar... I en av mina gamla skolor... det var 2 tjejer då... Och det var jag som bad om det... [love) Skulle vilja bli sparkad "där igen av fler personer... Jag tänder på det... Finns det någon som vill göra det???
Nej faktiskt inte .. Det är inte bra att sparkas
sveriges:
Och det var jag som bad om det... [love)
Bears nya konto?
Exner:
Bears nya konto?
Vad menar du???
sveriges:
Vad menar du???
Kille som brukade spamma den här tråden.
då vet jag 🙂
Bump
har d, d gjorde ont, d hände pga min syster ville d för hon vills slåss elakt pga elak.
I sjuan bråkade jag med två killar om min mobil, jag höll i den och de försökte ta den från mig så jag gav båda en ordentlig skrevspark.