Aviseringar
Rensa alla

Har sparkat/blivit sparkad i skrevet?

Ämnesstartare

Armagedon:

Och frågan (läs anklagelsen) om att man säkert hade gjort något för att förtjäna dessa sparkar.
Gjort något... Pft, jag har aldrig gjort henne något alls.

Hahah 🙁 Det som gör mig så förbannad nu i efterhand, när det gäller mig själv, är att det verkligen satt sina spår. Man slutade att våga visa sig själv på ett ungefär.

För min del blev det en chock i högstadiet då jag ändå var "bästisar" med i princip alla tjejer under årkurs 1-6. Så började man i sjuan och helt plötsligt blev "snyggisarna" riktigt elaka. Kommentarer hela tiden, skickade killar (oftast samma gäng) på mig osv.

Men ah, det gav sig på gymnasiet för mig med. Skönt.. men ah, fan så instängd jag blev och känt mig som person efter det. Arg Men blivit mest rädd för killar, hur lätt dom ändrade på sig ba för att en tjej sa något. Efter gymnasiet så har jag i princip bara haft tjejkompisar, förutom de killgäng jag gick i samma klass med + enormt killgäng som man festade ihop med.

Numera tycker jag dock att det oftast är tjejer som är fula till medel som har taskigast attityd, som oftast beter sig djävligt illa, om någon gör det mot mig. Så det har blivit att jag skyddat mig själv lite med att tänka på att dom är just "fula"-medel Rodnar Oftast just tjejer runt medel som är svåra att lära känna med, då dom har större krav på killar än "fula" och snygga tjejer. Nog därför man oftast ser snygga tjejer > fulare killar och tvärtom! Vilket har varit asbra för min egen del!!!!!!!!!!!!

nu babblar jag ba på .. fan vad jag älskar att skriva trots mina stora brister Rodnar

SvaraCitera

Nej, slagen dock

SvaraCitera

fasiken: nu babblar jag ba på .. fan vad jag älskar att skriva trots mina stora brister

Äsch då, du skriver inte sämre än någon annan Tumme upp

Jag känner igen mycket i det du skriver av egna erfarenheter. Och, jo, det är en helt galen utveckling.

SvaraCitera

Brukar nypa min brorsa i pungen nästan varje dag, bästa är om man fångar en mellan tummen och pekfingret och nyper till hårt i en sekundSkadeglädje

Ibland blir han väckt på morgonen med ett slag där nere också, då brukar han fara upp ur sängen rätt fort Gråter

SvaraCitera

Jenny1920:
Brukar nypa min brorsa i pungen nästan varje dag, bästa är om man fångar en mellan tummen och pekfingret och nyper till hårt i en sekundSkadeglädje

Ibland blir han väckt på morgonen med ett slag där nere också, då brukar han fara upp ur sängen rätt fort Gråter

Låter inte hälsosamt

SvaraCitera

Jenny1920:

Förvirradå

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jenny1920:

Misshandel är i svensk rätt ett brott som definieras enligt 3 kap. 5-6 § brottsbalken (1962:700). Den som orsakat annan person kroppsskada, sjukdom, smärta eller vanmakt har gjort sig skyldig till misshandel.

Jenny1920 = Brottsling

SvaraCitera

Jenny1920:

Haha

SvaraCitera