Killar som är smala utan muskler vill man lära känna, förälska sig i, kyssa ömt, äta fina middagar med, ligga och lyssna på varandras andetag och dela kroppsvärme, älska med, dela visioner osv.
Killar som är smala med åtminstone lite muskler (biffar=äckligt) vill man typ ta på, vara busig och flörtig mot, vara mystiq emot, ha hett sex med, titta på när de springer svettiga osv!
Någon som också tänkt på de?
Nej.
Ja hela tiden.
Ja, känner exakt likadant
killar som är smala utan muskler vill jag skicka till sjukhuset för en ordenltig MS-utredning
HAHAHAH
inte riktigt.
hahaha
nej
Vision:
Killar som är smala utan muskler
Vision:
Killar som är smala med åtminstone lite muskler
någon är ytliiig
Vision:
titta på när de springer svettiga osv!
Tilda1988:
killar som är smala utan muskler vill jag skicka till sjukhuset för en ordenltig MS-utredning
Insert name here:
Nej.
feel:
nej
kachin:
inte riktigt.
Vadå vill du typ vara dig själv mot alla och ser killar som dem de är och inte för vilken slags kropp de har eller?
fistforfight:
Ja hela tiden.
Ending Jon:
Ja, känner exakt likadant
Visstere!!!!!!!!111ettett
emery:
HAHAHAH
feel:
hahaha
Mojo_:
någon är ytliiig
Vision:
Vadå vill du typ vara dig själv mot alla och ser killar som dem de är och inte för vilken slags kropp de har eller?
Vision:
nä kollar bara på magen
minst 9 rutor ska d va
Vision:
... jag förstår inte vad du menar gumman
Mojo_:
... jag förstår inte vad du menar gumman
Säg vad du inte förstår och jag förklarar ALLA världens lösningar för dig GUMMAN!!!!!!1111ettett