mm det har jag
var med om något helt crazy idag när jag cyklade till stan och så skulle jag cykla tillbaka!! aaa!! hade mammas cykel och vad händer jo kedjan lossnar. det är andra gången på mammas cykel som kedjan hoppar när jag har den och den hoppar aldrig för henne. skumt? aaa!! första gången hoppade den när jag hade asbråttom hem för jag skulle med tåget, smidigt va??? aaa! och sedan finns det en annan cykel som är blå och första gången så åkte jag till stan och sedan skulle jag hem och då fick jag inte upp låset. stod i en kvart och mecka sedan tog jag bussen. och sedan olja mamma låset så hon ba nu ska den fungera jättebra. så dåså cyklade jag lalala och klockan fyra på natten när jag ska hem så fick jag inte upp låset igen, fick lov att ringa pappa och säga att han skulle hämta mig. vad är det med mig och cyklar??? har jätte
otur med dem fattar inte varför. plus att min egna gröna cykel har punka!!
Kom in i videochatten då :O Vi har sångtävling
VAfan, exakt samam hände mig igår loL?!?!
Floppsen:
Kom in i videochatten då :O Vi har sångtävling
vad sjunger ni da
The Box:
VAfan, exakt samam hände mig igår loL?!?!
nej äre sant???? typ cykelguden är efter oss
Lounge fact:
nej äre sant???? typ cykelguden är efter oss
Fråa dig själv vilken gud skulle plåga sitt folk sådär
Lounge fact:
vad sjunger ni da
Först battla ja å 0:an med shut up women get on my horse, men nu äre allt möjligt
The Box:
Fråa dig själv vilken gud skulle plåga sitt folk sådär
fattar inte heller kommer typ DÖ på en cykel
jag har inte tråkigt
vill ha en cykel fast vill inte cykla på vintern iofs.
enhimmelskdrog:
vill ha en cykel fast vill inte cykla på vintern iofs.
du ska ju börja din färd till thailand i januari 2011 så better get 1
Lounge fact:
du ska ju börja din färd till thailand i januari 2011 så better get 1
jaaa fast då ska vi ju ha en tandem
kan nog vänta med cykelköp tills vi kommer tillbaka år 2019 då iofs, no hurry
Floppsen:
Först battla ja å 0:an med shut up women get on my horse, men nu äre allt möjligt
ni battla ju inte, liar
enhimmelskdrog:
jaaa fast då ska vi ju ha en tandem
najs, vill också ha en
Lounge fact:
ni battla ju inte, liar
Men du missa ju
Lounge fact:
klockan fyra på natten när jag ska hem så fick jag inte upp låset igen, fick lov att ringa pappa och säga att han skulle hämta mig.
Hämtade din pappa dig kl 4 på morgonen??
Min pappa gjorde detta när jag var liten och typ längtade hem när jag sov hos någon kompis, men nu skulle han bara bli skitförbannad och slänga på luren.
isola:
Hämtade din pappa dig kl 4 på morgonen??
Min pappa gjorde detta när jag var liten och typ längtade hem när jag sov hos någon kompis, men nu skulle han bara bli skitförbannad och slänga på luren.
haha men de vill väll inte att jag går hem ensam vid den tiden. kunde tagit taxi iofs. han fick hämta mig idag också när kedjan hoppade om jag inte hade något ont över mig ang cyklar skulle de inte behöva. men min pappa har så mycket fritid nu ändå så tror inte han do mind.