Notifications
Clear all

har tråkigt

Topic starter

isola:

Min pappa är precis så!!!! jag brukar säga att hon är dottern han aldrig fick haha

haha [bigsmile] sött

isola:

Typiskt att man alltid hittar sådant när man ska sova!
Borde också sova snart, eller skruva fast nya handtag på en byrå.

ja! du borde inte kolla på sådana bilder. skruva om du inte blir trött. nu går jag och sover, kram på dig

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

ja! du borde inte kolla på sådana bilder. skruva om du inte blir trött. nu går jag och sover, kram på dig

Kommer bli jättepigg eller somna i garaget, får kompromissa och leta skruvar härinne istället. Kram och sov gott!

ReplyQuote
Topic starter

Om jag vore din farsa hade jag lärt dig meka cykel för länge sedan. Om en cykel inte får lite kärlek ibland så bråkar den tillbaka. [smile]

ReplyQuote
Topic starter

Myksa:

Om jag vore din farsa hade jag lärt dig meka cykel för länge sedan. Om en cykel inte får lite kärlek ibland så bråkar den tillbaka. [smile]

bråkar ju bara med mig!!! och tror ingen mekar cykel i denna familj

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

bråkar ju bara med mig!!!

Svälj stoltheten och ge din cykel lite kärlek så ger den tillbaka. Någon måste vara först. [no-no]

Lounge fact:

och tror ingen mekar cykel i denna familj

Ingen ursäkt. [no-no]
Länk

Jag jobbar för cyklarnas rättighet. Så synd att se dem misshandlas... [sad]

ReplyQuote
Topic starter

Myksa:

Svälj stoltheten och ge din cykel lite kärlek så ger den tillbaka. Någon måste vara först. [no-no]

nä, nästa gång kedjan hoppar eller låset vägrar öppnas eller jag får punka så slänger jag cykeln i älven [mad]

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

nä, nästa gång kedjan hoppar eller låset vägrar öppnas eller jag får punka så slänger jag cykeln i älven [mad]

Stackarn! [cry]
Kedjan hoppar för att den är sliten eller växlarna är felinställda. Antagligen det senare.
Punka får man räkna med.
Låset tillhör inte cykeln så om det krånglar kan du ju slänga endast låset i älven och benåda hojen. [cute]

ReplyQuote
Topic starter

Myksa:

Kedjan hoppar för att den är sliten

Inte att den sitter för löst då? Pappa lagade precis den och hävdade detta.

Myksa:

Låset tillhör inte cykeln så om det krånglar kan du ju slänga endast låset i älven och benåda hojen. [cute]

Det tillhör visst cykeln D:

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

Inte att den sitter för löst då? Pappa lagade precis den och hävdade detta.

Kedjeväxel eller navväxel?
Om det är en klassisk navväxel så kan det vara att den sitter löst. Men då är det bara att lossa bakhjulet, flytta bakåt och dra åt. [party]

Lounge fact:

Det tillhör visst cykeln D:

Sådant som sitter fast? Annars kan du väl se det som att typ... klippa naglarna. Ta bort klippet, inte hela fingret. [y]

ReplyQuote
Topic starter

Myksa:

Om det är en klassisk navväxel så kan det vara att den sitter löst. Men då är det bara att lossa bakhjulet, flytta bakåt och dra åt. [party]

Ah D: Vet ej vad det är men han orkade ej ta av hjulet

Är du cykelexpert eller något?

Myksa:

Sådant som sitter fast? Annars kan du väl se det som att typ... klippa naglarna. Ta bort klippet, inte hela fingret. [y]

XD Ja sådan som sitter fast, ska skaffa nytt lås till den om jag tvingas dras med den mer. Nog för att det blir vinter snart och då cyklar man ej [love] skönt kanske jag slipper dö detta år

ReplyQuote