Står det ej på flaskan?
Stod permanent i texten, jag vet inte.
isola:
Står det ej på flaskan?
Har inte flaskan, så kan inte läsa på den
spaceFlea:
Stod permanent
jo men hörde något av en kompis om att det är skillnad på permanent och Semi-permanent
Netherlick:
Har inte flaskan, så kan inte läsa på den
Flasktexten brukar ju stå på sidan där man köper den
isola:
Flasktexten brukar ju stå på sidan där man köper den
Ser ingen sån men jag är känd för att missa det som är precis framför näsan Kollar igen
Antaligen inte jätte länge. En kompis färgade lila underhår och det försvann lite varje gång hon duschade
Fliickansofia:
Antaligen inte jätte länge. En kompis färgade lila underhår och det försvann lite varje gång hon duschade
Tack så länge det håller iaf 1månad elr nått åt gången, kan ju alltid köpa nytt lixom
Netherlick:
så länge det håller iaf 1månad
Det borde dt göra, men det kommer ju vara svagare färg efter en månad. För henne tog det kanske en och en halv måndad innan det var borta helt, men i slutet såg man nästan inget. Men det är antagligen inte samma märke så det varierar ju ltie. Men om du färgat en gång i månaden så håller det sig nog fint
Fliickansofia:
Men om du färgat en gång i månaden så håller det sig nog fint
yes Ska ha blått hår för alltid Elr kanske byter till silver efter ett tag
Netherlick:
Elr kanske byter till silver efter ett tag
Kan man verkligen köpa silvrig färg? Aldrig sett det eller hört talas om dt. Man kan ju missbruka silverschampo, men skulle antaligen bil grått
Fliickansofia:
Kan man verkligen köpa silvrig färg?
http://www.styletower.com/sv/product/404/Stargazer-Hartoning-Silver
fast håller nog bara typ en månad i taget
Netherlick:
fast håller nog bara typ en månad i taget
Om jag inte var så chicken skulle jag färga luggen silvrig
Fliickansofia:
Om jag inte var så chicken skulle jag färga luggen silvrig
Naw Skulle vilja göra dig till rebel Som mig(ok jag är inte rebel men jag skäms inte för att jag ser lite skum ut med annan slags hårfärg osv)