Fliickansofia:
Hoppas att han inte blir alltför ledense!
han gråter i flera veckor
m3lis:
det står hårtoning så det kanske håller 4-8 veckor.
Permanent hårfärg håller 2-8 veckor, beroende på kvalite, lär dig unge.
zIGGE:
Permanent hårfärg håller 2-8 veckor, beroende på kvalite, lär dig unge.
Knasigt. Jag har permanent och den går aldrig ur.
Och varför skriver du ens till mig?
m3lis:
Knasigt. Jag har permanent och den går aldrig ur.
Och varför skriver du ens till mig?
Du är inte någon jag lägger märke till. Du är som vilken annan person på um som helst. Ditt problem är inte mitt problem.
m3lis:
Knasigt. Jag har permanent och den går aldrig ur
Haha vafan, beställde permanent ORANGE hårfärg hos min frisör för ett tag sen. Det blev mer eller mindre rosa, och efter 3-4 dagar blev det helt fucking intensivt skit snyggt synligt lysande techno-pissigt rosa. Tyckte jag. Ute på stan var det underbart. Men efter 2 veckor försvann den. Nice kvalite min frisörska beställer in, men klagade inte, fick det gratis xD
Riktig permanent, av kända märken man köper i butik kan hålla till 8 veckor. Men beror helt på märke.
sån färg som det blir precis i början håller väll inte sådär jättelänge, men lite halvljusfärg blir det kvar i många veckor
zIGGE:
xD
okej är du full?
m3lis:
okej är du full?
Varför skulle jag behöva svara på en sådan patetisk fråga. Det har inte med saken att göra. Det har inte du med att göra.
zIGGE:
Varför skulle jag behöva svara på en sådan patetisk fråga. Det har inte med saken att göra. Det har inte du med att göra.
OKI
m3lis:
OKI
Du är irriterande.
zIGGE:
Du är irriterande.
okej tack då vet jag din åsikt
zIGGE:
Du är inte någon jag lägger märke till. Du är som vilken annan person på um som helst. Ditt problem är inte mitt problem.
m3lis:
okej tack då vet jag din åsikt
Idiot. Du är inte speciell. Du får det att låta som att du tror vi hade värsta grejjen. Jag delade ingenting med dig.
zIGGE:
Idiot. Du är inte speciell. Du får det att låta som att du tror vi hade värsta grejjen. Jag delade ingenting med dig.
hhaa öh nej? tycker bara det är okej att säga till folk att dra åt helvete och att dom är störda i huvudet från ingenstans. vill inte prata med dig mera nu, hejdå.
och man säger inte så till någon, även om du inte träffat människan eller om du inte känner den,
m3lis:
tycker bara inte det är okej att säga till folk att dra åt helvete och att dom är störda i huvudet från ingenstans.
Att du förolämpar min värdighet genom att hitta på med kakaoxo att jag har pratat skit och behandla min respekt som avfall genom att ha mage att säga det till mig går inte ens att jämföra med det jag egentligen skrev.
m3lis:
Vill inte prata med dig mera nu, hejdå.
Jag har aldrig bett dig till att bry dig.
Netherlick:
han gråter i flera veckor
Haha jag förstår jag honom, vem kan motstå mig liksom (ironi)
Fliickansofia:
Haha jag förstår jag honom, vem kan motstå mig liksom (ironi)
ja du har ju charm