Jag är en 13 åring som verkligen hatar mitt liv ingen förstår mig. Mamma skriker åt mig och säger att jag ska växa upp, en bra pappa har jag inte, han slår oss osv. Han har oxå kontaktförbud, så han träffar jag inte. Innan trodde jag att problemet var min pappa men nu tror jag att jag är problemet jag mår alltid så dåligt. Jag har verkligen tröttnat på det här livet vill bara försvinna. Min mamma tycker oxå att jag är problemet. Jag har försökt begå självmord 10000 gånger men det slutar med att jag aldrig dör. Funderar just nu på att rymma, har börjat skära mig också. Jag har fförsökt begå självmord sen jag var 11 år till och med på min födelsedag. Min ingen verkade bry sig om mig som vanligt
Skicka PM om du behöver prata.
btw, ska du rymma kommer din utbildning skita sig och du kommer behöva "gå under jord" för att undvika att bli tagen av polis och inlåst.
Ditt mående är såhär för det är traumatiskt för en människan att bli behandlad så. Det ändå du behöver göra är att försöka prata med en vän som du känner är äkta och lojal, annars finns det en massa människor på internet som man kan prata med. Annars så finns ju bup.
PolitisktInkorrekt:
Skicka PM om du behöver prata.btw, ska du rymma kommer din utbildning skita sig och du kommer behöva "gå under jord" för att undvika att bli tagen av polis och inlåst.
Precis som sagt här är att allt kommer skita sig om du rymmer! Jag skulle rekommendera att du försöker hitta någon vuxen du känner dig säker med eller en vän och prata om problemen med den personen. Ditt liv kommer bli bättre men inte om du rymmer. Om det behövs så finns jag om du vill prata