orcite:
för de är så jävla naiva och dumma i huvudet och har så sjukt starka behov att behandla folk illa utan anledning!
Det finns alla sorters brudar liksom killar. Du har nog träffat helt fel tjejer helt enkelt, det är många guldkorn som inte syns i samhället och är doldisar, och lika så, så har du ej sett dem troligen. Dessutom så har kanske en del tjejers taskiga attityder gentemot dig uppstått just för att de jävla utsatts för likadana typer som du utsatts för fast av manligt kön och därmed tror att du jävlas med dem. Men vem är jag att dömma?
orcite:
jag ser väldigt bra ut och är schysst....
Ur din synvinkel ja, någonsin tänkt på hur vida andra inte uppfattar saker och ting likadant som dig? Förmodligen uppfattas du som o-attraktiv av dessa tjejer, att jobba på & förbättra din charm kanske skulle vara något?
Försök att visa ditt ointresse för tjejer i form av ignorans, detta förför enligt sägner en hel del!!
PurpleMusicRain:
Det finns alla sorters brudar liksom killar. Du har nog träffat helt fel tjejer helt enkelt, det är många guldkorn som inte syns i samhället och är doldisar, och lika så, så har du ej sett dem troligen. Dessutom så har kanske en del tjejers taskiga attityder gentemot dig uppstått just för att de jävla utsatts för likadana typer som du utsatts för fast av manligt kön och därmed tror att du jävlas med dem. Men vem är jag att dömma?
Har också funderat på detta och tycker det är nog en stor del av själva "matrix"'et. Det trodde jag på, som sedan övergick till att man tänkte men varför tar tjejer inte till sig att lära känna bra killar istället för dessa svin? Då slipper de ju tänka så illa, och behandla killar som mig så illa.. Men senare nu när jag ändå aldrig träffat på en enda tjej som inte varit elak och spydig och sagt massa fördömande skit så tycker jag helt ärligt idag att jag inte längre kan lita på själva hoppet om att det finns tjejer som vill något annat än att skada andra, bara så. Helt enkelt elaka människor för de är just tjejer. Så lyckats bra har de gjort, för numera känner jag ett stort hat emot tjejer och gjort det ett kort tag nu(kanske 2-3 månader) och jag funderar verkligen inte på att bemöta tjejer trevligt längre. På min nya arbetsplats så undviker jag alla tjejer och kvinnor, och de gör de samma på ett väldigt bra sätt. Som tjejer alltid gjort. Killar säger ändå hej på morgonen trots man aldrig pratat med dem. Tjejer bara tittar i golvet o går förbi, tack för det. Ska helt ärligt talat säga "stick ska inte ligga med dig" om någon tjej säger gomorgon..
awww puss å knull hjärtegull
S3ON:
Ur din synvinkel ja, någonsin tänkt på hur vida andra inte uppfattar saker och ting likadant som dig? Förmodligen uppfattas du som o-attraktiv av dessa tjejer, att jobba på & förbättra din charm kanske skulle vara något?
Öhm.. Jag ser bra ut. Jag tvekar inte på det. Har för skojs skull gått på "gayklubb" bara för att se hur det ser ut, då var nästan alla i klubben efter mig. Och komplimanger öste det. Alla mina vänner säger det är inget fel på ditt utseende, då de gånger jag sagt det känns det känns som om jag ser ful ut. Kolla här.. Jag är halvt tränad, väger 70kg, ser bra ut och är stilig. Det är det ingen tvekan om. Alla måste inte tycka det, men jag är verkligen inte ful. Däremot så ser man tjejer "charmas" av araber som talar "va hete do?". Och din fråga ställer sig faktiskt i en otydlig frågeställning då charm är en kontext av lära kännande processen vilket inte jag kan se tjejer vilja göra då jag verkligen och helt ärligt talat upplever och ser att tjejer är elaka och hemska emot en direkt när man till o med ska bara fråga om tändare. Skapar en så jävla äcklig stämning att man bara vill vända ryggen, tända ciggen och lämna tändaren på bordet och inte ens säga tack. Och jag är inte den som ska slicka röven på en tjej bara för hon har fitta, så värda är de inte. Prata gör man ömsesidigt. Och om tjejer tycker man ska charma och "arbeta på sig själv" för att hon ska säga "varsågod" när hon sträcker fram tändaren, så är dessa tjejer helt enkelt idioter. Men det är ju alla tjejer.
PurpleMusicRain:
jävla
Haha såg nu att jag skrivit jävla istället för "själva".. undermedvetet kanske?
PurpleMusicRain:
Haha såg nu att jag skrivit jävla istället för "själva".. undermedvetet kanske?
Wtf xD märkte inte det förens du påpekade det. Språket är invant att meningarna är som de är, stavfel och avvikelser ser jag inte med blåa ögat.
orcite:
Öhm.. Jag ser bra ut. Jag tvekar inte på det.
Ja, som jag skrev, du verkar ha jävligt "positiv" självkänsla.
orcite:
Har för skojs skull gått på "gayklubb" bara för att se hur det ser ut, då var nästan alla i klubben efter mig.
Är känt att killar oavsett sexuell läggning är mindre kräsna av någon anledning.
orcite:
Alla mina vänner säger det är inget fel på ditt utseende,
Jo, vänner brukar väl som i regel inte vilja dra ner på ens självförtroende?
orcite:
ser bra ut och är stilig. Det är det ingen tvekan om. Alla måste inte tycka det, men jag är verkligen inte ful.
Ja, tills dess att du lägger upp en bild på dig själv här i tråden fortsätter jag att tro på att majoriteten flickor i din omgivning ser dig som något annat.
2012 års vinnare av gråtrunkigaste TS
bli bög då. om du hatar oss så mycket.
orcite:
För ni är så sjukt hemska och äckliga emot killar rent allmänt och ni är så jääävla äckliga som ligger runt med massa äckliga dumma killar och sedan lägger allt skit på fina killar! NI ÄR HEMSKA MÄNNISKOR. NI FÖRTJÄNAR INGENTING!
men det är ok för killar att knulla runt?
dessutom så har alla tjejer inte ngt emot killar, antagligen bara dem som blivit illa behandlade av det manliga könet ofta.
Fingerprints:
bli bög då. om du hatar oss så mycket.
kan inget annat än att hålla med:-) bästa inlägget hittills^^
Oj, hade ingen aning om att jag var äcklig och låg med massa killar, spännande!!
Tickstart:
haha, älskar att jag ej hört någon använda den frasen på rätt sätt på typ, 1 år, heter det
Åååå tack tickis . Förstår inte var alla fått "över en kant" ifrån .
Du behöver gå en charmkurs tror jag.
Kan icke hålla med så nä.
Orka hata när man kan älska.