haha jävla cp gå i ide lr nåt
men fy
sliddjur
ja ser du oss på det sättet kan jag förstå dig
men seriöst, någon borde fasiken ta ett allvarligt snack med dig. sådär kan du ju inte gå runt å tänka.
Hejkäraunmmare:
Och jag äcklas av mig själv varje dag. Jag blir deprimerad och får självmordstankar. Så mycket hatar jag dessa sliddjur.
är du en transperson?
Vitamiintablett:
Jag vet att jag är dömd till kvinna och måste på så sätt leva som en kvinna, men det får mig att vilja dö
Vill bara dra med dig på mina föreläsningar så att du inser att det inte alls är så. Men istället: läs lite av Judith Butler. Hon har faktiskt bra poänger inom detta.
Vem bestämmer vad som är manligt? Vem bestämmer vad som är kvinnligt?
Vadå kvinnor som vill vara män? Att vilja anamma de traditionellt manliga egenskaperna betyder inte att en vill vara man. Kanske bara vill få va sig själv? Och vice versa såklart.
Krossa könsrollerna (och patriarkatet) för alla människors rätt att va sig själva. Typ så.
Prata med någon. Kanske blir du en man en vacker dag.
Paseo:
men seriöst, någon borde fasiken ta ett allvarligt snack med dig. sådär kan du ju inte gå runt å tänka.
Gör det då
micitic:
Vadå kvinnor som vill vara män? Att vilja anamma de traditionellt manliga egenskaperna betyder inte att en vill vara man. Kanske bara vill få va sig själv? Och vice versa såklart.
Fast jag vill vara man rent över huvud taget.
isola:
Prata med någon. Kanske blir du en man en vacker dag.
Kanske i nästa liv
Vitamiintablett:
Kanske i nästa liv
Nej vad fn det finns ju hormoner och operationer
isola:
Nej vad fn det finns ju hormoner och operationer
Jag avskyr sånt så jag är ganska fast i mitt problem
Vitamiintablett:
Jag avskyr sånt så jag är ganska fast i mitt problem
om jag frågar så här då: vad är det som skrämmer dig med att vara transsexuell? det är helt normalt.
micitic:
Vem bestämmer vad som är manligt? Vem bestämmer vad som är kvinnligt?
Krossa könsrollerna (och patriarkatet) för alla människors rätt att va sig själva. Typ så.
+1 :›
ceka92:
om jag frågar så här då: vad är det som skrämmer dig med att vara transsexuell? det är helt normalt.
Det som skrämmer mig mest är att jag i hela mitt liv har levt som en tjejig tjej och allt vad det innebär. Jag går ut och shoppar, jag kollar på pojkar och jag sminkar mig.
Och sen som sagt var, har jag tyvärr något emot folk som försöker vara annorlunda. Jag jobbar på det.
Hejkäraunmmare:
(PS: nej jag är inte lebb)
...och vad har detta med lebbar att göra?