MCLUVER ÄR AASSSSSSSSSSSSSSSSTRÅÅÅÅÅÅÅÅWKIG!!!!!
Jag har sagt mitt. Lås tråd!
Sluta vara så kall och elak mot folk! Karma vettu som den store filosofen Earl Hickey brukar prata om...
Det visste jag ju redan.
fistforfight:
Sluta vara så kall och elak mot folk! Karma vettu som den store filosofen Earl Hickey brukar prata om...
Jag är inte elak? Han har säkert jättegoa egenskaper, men att vara rolig, nä, inte hans grey.
Ack, min ärkerival!
Du har kanske vunnit den här ronden, men vi kommer fortsätta kriga tills världen är en avgrund och blåfågeln sjunger sin sista vals!
Det var väl ingen nyhet?
Angelize:
Jag är inte elak? Han har säkert jättegoa egenskaper, men att vara rolig, nä, inte hans grey.
Jo lite! Och han är asrolig!
McLuver:
Du har kanske vunnit den här ronden, men vi kommer fortsätta kriga tills världen är en avgrund och blåfågeln sjunger sin sista vals!
Angelize:
MCLUVER ÄR AASSSSSSSSSSSSSSSSTRÅÅÅÅÅÅÅÅWKIG!!!!!
FYFAN, dom kom hem till mig oinbjudna och tänkte bada här och ha fest. Jag tog fram en pistol. Sen kördejag iväg dom. Sen gick jag på festen 😛
det vardärförjag rignde
XTYLE:
FYFAN, dom kom hem till mig oinbjudna och tänkte bada här och ha fest. Jag tog fram en pistol. Sen kördejag iväg dom. Sen gick jag på festen 😛
Haha, men va!? Pistol? :s
XTYLE:
et vardärförjag rignde
Jaha, var det du? Vilket konstigt nummer trodde det var en telefonförsäljare.
McLuver:
Ack, min ärkerival!
Angelize:
Haha, men va!? Pistol? :s
Ja. En pickadoll som ligger i en låda i köket. Jag använder den när jag blir Rasande. Kokade så mycket att jag sköt i luften.....
Angelize:
Jaha, var det du? Vilket konstigt nummer trodde det var en telefonförsäljare.
AMERIKANSk nrrrr
Jag gillar er båda, men du har ingen chans mot McLuver.