Jag känner mig extremt lat och vill inte plugga fastän jag ska maila in arbetet om några timmar..... Men orkar inte D: aja
Någon som vill berätta om en diss du fått av ngn du gillat? Så slipper jag känner mig värdelös över att mitt ex dumpade mig, efter att dyrkat mig i 1,5 års tid, för en planka/pundare som lämade mitt ex efter typ 1v.
Känner mig sjukt taskig men det är intressant att höra så berätta, snälla!
detberorpå:
Någon som vill berätta om någon du de fått av ngn du gillat?
va
enhimmelskdrog:
va
Hahah, psykos.. Jag är ganska dålig på att förklara
Män är svin! Vi ska beväpna oss osv
fistforfight:
Män är svin! Vi ska beväpna oss osv
HAHA, jag hatar (inte Riktigt hat) killar just nu 🙁 Fyfan, tjejer också för den delen.. Usch, jag hatar människor. Död åt dem. Eller "de" kanske det skulle stå :O w-e ja suger på gramatik (gramatik med två m?)
Ja han lämnade mig efter fyra års tid för en planka. Jag hittade en annan, han luktar gott.
Nää har aaaldrig blivit dissad, iaf inte "seriöst" :O
detberorpå:
HAHA, jag hatar (inte Riktigt hat) killar just nu 🙁 Fyfan, tjejer också för den delen.. Usch, jag hatar människor. Död åt dem. Eller "de" kanske det skulle stå :O w-e ja suger på gramatik (gramatik med två m?)
Fuck yeah vi ska komma som en great syndaflod och skölja allt avskum från gatorna, viva la revolucion!
sculptura:
Nää har aaaldrig blivit dissad, iaf inte "seriöst" :O
Men du är pojke dom brukar oftast dissa om dom inte är kära 🙁
fistforfight:
Fuck yeah vi ska komma som en great syndaflod och skölja allt avskum från gatorna, viva la revolucion!
Sluta, dina citat börjar bli uttjatande
Harpyja:
Ja han lämnade mig efter fyra års tid för en planka. Jag hittade en annan, han luktar gott.
Fattar inte hur man kan välja en planka framför rumpa & bröst 🙁 och särskilt ngn som har ADHD och bråkar med alla:( (inge illa menat mot dom med aggressionsproblem)
Kul att du hittade en annan, som luktar gott!
detberorpå:
Sluta, dina citat börjar bli uttjatande
Never!
fistforfight:
Never!
Nej
detberorpå:
Ska gå och sprida min hatpropaganda somewhere else då...
Viljans Triumf:
Nej
Som sagt; pojke.
fistforfight:
Ska gå och sprida min hatpropaganda somewhere else då...
Gör så, propaganda gillas inte