jag har satt i mig nästan 1 liter vodka, och mår bajs, behöver en cyberkram och nån som kan få mig att låtsas att världen inte suger
kraaam!!!
isola:
kraaam!!!
va, varför får han en!?!?
Tickstart:
va, varför får han en!?!?
varför ente?
om du dricker en liten vodka får du skylla dig själv, tyvärr
jag försöker supa ihjäl mig för jag är för feg för rktoigt självmord, så om jag skulle råka dö gör det ingeet
isola:
varför ente
jag får aldri nån!
du är värd bättre än döden baserat på det intryck du gav på um-träffen i somras
vodka är väl inte starkspriten jag skulle välja för självmord men den är väl en som en del av en större självmordsprocess för dig får jag anta, tycker dock du skall ge fan i
Tickstart:
jag får aldri nån!
men du är så sextrakasserig
du kan få komma hem till mig och få lite terapi så att du inte vill dö längre, för det är mycket roligare att vilja leva
Paseo:
du kan få komma hem till mig och få lite terapi så att du inte vill dö längre, för det är mycket roligare att vilja leva
vad som helst
isola:
men du är så sextrakasserig
och du är den enda som inte gillar det..? skulle inte tro de :$$
Maxwinner:
vad som helst
komsi komsi
du minns inte mig men kram 🙁
värt att tänka på:
medelvärde uppskattas svårligen mha stickprov.
långvariga processer är svåra att glimta över horisonten av ett liv, tänk stora svepande processer i det förflutna som dåtida levt mitt i, som fiskar i vattnet.
ekonomisk omvälvning / katastrof är inte synonymt med vår världs slutgiltiga undergång. även om många dör.
problem ger syfte.
låta bli att blåsa upp smärre vardagsproblem som symtom på storslagna sjukdomar, kan ofta vara obefogat.
det kan vara najs att vara vid liv öht ändå kanske.
(fast vi kanske pratar olika språk lite.)
Paseo:
om du dricker en liten vodka får du skylla dig själv, tyvärr
hur gammal är du Paseo?