Aviseringar
Rensa alla

Hej


Ämnesstartare

SItter i soffan å jobbar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

varför inte?

om han vet med sig att han inte gillar dem så är det ju onödigt att bemöda sig med att skriva i dem .

ceka92:
har ätit lunch med en god vän som är sjukt distanserad men egentligen bara kommer att förlora på att agera ensamvarg när han har personer som är bra för honom. shoppat nya, snygga solbrillor som har ett blått, neutralt ljus som gör att man inte behöver ta av sig dem inne. mår bra.

mm jobbigt när man stöter bort folk.
men åh coola, vill se! har aldrig sett sådana utan glas med styrka och de är  ej blåa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
SItter i soffan å jobbar 

najs

ceka92:

hon lyser upp våra dagar. däremot håller jag med om att forumet är ostrukturerat och att det är svårt att hitta äldre trådar, om annar om det var en poäng.

men tuss<3

och ja, jag håller med er om att det saknas forumkategorier!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

om han vet med sig att han inte gillar dem så är det ju onödigt att bemöda sig med att skriva i dem .

hur är detta ett svar på min fråga om onani i duschen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

hur är detta ett svar på min fråga om onani i duschen? 

du citerade ju det jag skrev till mdah väl? åh hatar denna nya citeringsändring.
pga känns bara konstigt och ej skönt, för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Det är ju ändå mest bara chattande i dessa trådar inget av något större diskussionsvärde.

Det här är ju hennes hela sociala liv, du måste låta henne skapa lite attentiontrådar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm jobbigt när man stöter bort folk.
men åh coola, vill se! har aldrig sett sådana utan glas med styrka och de är  ej blåa.

8630072_BLACK_FRONT_450.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

8630072_BLACK_FRONT_450.png

ser wayfairiga ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller hur det nu stavas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ser wayfairiga ut

isola:
eller hur det nu stavas

aha. de var gråa förresten, men det ger en blå ton. 
det är stockh lm. hade bara ett par uberplastiga från H&M och 300 kr presentkort på MQ. hittade dem, de hade solskyddsnivå 3, var fantastiskt snygga och allt. är myckket glad över dem. Mycket glad känner mig mer fancy i vanliga kläder nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
jag har just stigit upp. nu ska jag äta frukost, och sedan ska jag göra vad som finns kvar av uppsatsen. en och en halv sida. 

http://ungdomar.se/forum/thread/hej-56
Finns faktiskt en solsöndagstråd Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du citerade ju det jag skrev till mdah väl? åh hatar denna nya citeringsändring.
pga känns bara konstigt och ej skönt, för mig.

citerade det jag skrev också


   
SvaraCitera