Aviseringar
Rensa alla

Hej alla


Ämnesstartare

Hej, nu är jag tillbaka.

Jag saknade alla UM:are så jag skapade en ny användare. Jag vill dock klargöra att det är slut på trollandet. Kanske var det lika bra att min andra användare blev bannad. Fyra års trollande på denna sida är tillräckligt bortkastad tid av mitt liv.

Vad gör ni denna kväll?


   
Citera
Ämnesstartare

Patrick? Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja 🙂 chillar lite ba sj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då har ja en fråga till dig, varför skapade du ett till konto och uppgav dig vara niklasW


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sitter och dricker öl och ser en en informationsfilm av Humanisterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MagnetPastorn:
Ja.

Pics or it didn't happen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahdi: Då har ja en fråga till dig, varför skapade du ett till konto och uppgav dig vara niklasW

Det har jag aldrig gjort, och givet att moderatorerna kan se IP, så kan ge belägg för att det inte var jag. Det enda kontot jag skapade var ''Magneten'' som jag använde för att avslöja att jag var ett troll men sedan raderade jag kontot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MagnetPastorn:

Det har jag aldrig gjort, och givet att moderatorerna kan se IP, så kan ge belägg för att det inte var jag. Det enda kontot jag skapade var ''Magneten'' som jag använde för att avslöja att jag var ett troll men sedan raderade jag kontot.

Aha, då ber ja om ursäkt, men nån på UM måste de ha vart, skulle vilja veta vem Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahdi: Aha, då ber ja om ursäkt, men nån på UM måste de ha vart, skulle vilja veta vem

Jag såg detta ''rykte'' på forumet, och jag kom direkt att tänka på denna tråden:

ungdomar.se/forum/thread/argument-foer-och-emot-patrick

Hurvida det stämmer eller inte är en annan sak..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska vi ligga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, fast bara om du vill idka onaturlig otukt. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kondom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: kondom?

Nä.


   
SvaraCitera