Hej vad gör ni? Hur mår ni? Jag har varit duktig och pluggat etc (nä inte etc det är nog det enda duktiga jag gjort men varför ska man sträva efter att vara så jävla duktig jämt) och ska snart bleka min utväxt och borsta tänderna. Ta ut kissen också.............. plugga lite mer. Kanske något mer. Vad ska ni göra?
Tänkte lägga upp en bild på min kisse när hon sover på sin fönsterbrädeskudde men jag orkar inte meckla in någon bild i datorn så jag lägger in en bild på en annan katt på en fönsterbrädeskudde istället.
vad har du pluggat?
äter typ frukost nu men har varit vaken sen kl 10
Som japanen, e iof vaken sen 8 men äter frukost nu. Drar lite på det pga måste skriva hemtenta sen. Hoppas jag blir klar med fråga ett idag, har 4 frågor och ska svara ca 4 sidor/fråga. Blir jag klar innan tosdag bokar jag 1 resa hem! Saknat la familja
Hade köpt läppbalsam för 299 spänn som jag tappade bort he he he mäste leta. var iof nt mkt kvar men ändå. Bajs mina läppar lider
Jag har nyss vaknat och ska nu äta frukost och ta min morgonpromenad. Därefter bör jag studera resten av dagen.
Blivande_japan:
vad har du pluggat?
äter typ frukost nu men har varit vaken sen kl 10
läst texter och svarat på frågor och hej och hå. rätt långtråkigt men man måste väl.
vad åt du för ngt? jag åt en macka och drack ett glas nyponsoppa mv fantasilös
kakakaka:
Hade köpt läppbalsam för 299 spänn som jag tappade bort he he he mäste leta. var iof nt mkt kvar men ändå. Bajs mina läppar lider
vad i hela friden var det för ett läppbalsam?
mynona:
Jag har nyss vaknat och ska nu äta frukost och ta min morgonpromenad. Därefter bör jag studera resten av dagen.
går du alltid samma rutt?
Blivande_japan:
spännande grej, borde kanske skaffa till sture
ja gör! är väldigt poppis bland alla katter vars hem jag vet har sådana. blir ett lite mindre avstånd att hoppa till om de hoppar från en möbel till fönstret också. zooplus har en för 99 kr nu har jag för mig.
isola:
vad i hela friden var det för ett läppbalsam?
Bobbi brown. Väldigt vårdande, räcker i ett år, ej testad på djur. bästa skiten jag någonsin har haft.
Blivande_japan:
är d komvux eller högskolegrejer?d blev mackor å lite röror, rester från knytiset igår
komvux fortfarande. gud så segt det går. får bara läsa ett fåtal poäng per termin också pga snål kommun. ångrar att jag inte pluggade någon kurs på distans när jag hade praktik och sedan jobb pga hade ju sluppit plugga allt på komvux sedan då.
gottigt
Hej!
Har beställt ett vinthundshalsband åt Ruby. Ska på utflykt till en herrgård med henne sen och ta en kopp kaffe.
Sen ska jag plugga klart 3D, börja tentaplugga, och sen ikväll göra lite mer på min spelmotor.
Kudhos:
Hej!Har beställt ett vinthundshalsband åt Ruby. Ska på utflykt till en herrgård med henne sen och ta en kopp kaffe.
Sen ska jag plugga klart 3D, börja tentaplugga, och sen ikväll göra lite mer på min spelmotor.
Med brodyr på?
Sånt där datamojs förstår inte vi gamla tanter 🙁
hittat närliggande skog + plockat svamp. happy.