Hello
lyssnar Alcest, tittar ut genom fönstret, tänker och är hungrig
brorsan fyller år idag också, yeye
Kudhos:
äääsch
Du hänger btw inte på blåsen va? Stirrade sönder på en snibbe som ja trodde va du
jo men ej i vilket antal man vill per termin, vilket ju är logiskt kanske men det är ett väldans lågt antal tycker jag. skitsnål kommun som sagt.
ah alltså det var så jag menade med att få läsa hur mycket man ville! att man alltså skulle få läsa hur många kurser man ville samtidigt alltså. hur många procent får du plugga då per termin?
Blivande_japan:
ah alltså det var så jag menade med att få läsa hur mycket man ville! att man alltså skulle få läsa hur många kurser man ville samtidigt alltså. hur många procent får du plugga då per termin?
Antingen två stora eller fyra små kurser, vilket ej motsvarar speciellt många poäng. Är uppe i 2000 snart så jag är väl en bit på väg iaf men det lär väl ta ca femton år innan jag är klar 🙁
Grovan:
Hellolyssnar Alcest, tittar ut genom fönstret, tänker och är hungrig
brorsan fyller år idag också, yeye
wöwöw då kanske du har tårta i magen i kväll då?
Dricker kaffe och njuter av att vara arbetslös i några veckor till. Planerar att hälsa på mor och far.
wöwöw då kanske du har tårta i magen i kväll då?
Haha aa blir nog så fan
Har ätit mycket onyttigt senaste åren, en kväll till är väl ok..... 🙁
Grovan:
Haha aa blir nog så fanHar ätit mycket onyttigt senaste åren, en kväll till är väl ok..... 🙁
födelsedagar, jul och nyår får man absolut1
hej. dricker te. är sådär smått retsjuk. lite paranoid över att det är halsfluss på gång. ska nog inte göra något speciellt, borde packa lite kanske.
isola:
Antingen två stora eller fyra små kurser, vilket ej motsvarar speciellt många poäng. Är uppe i 2000 snart så jag är väl en bit på väg iaf men det lär väl ta ca femton år innan jag är klar 🙁
låter riktigt dåligt! borde väl vara bäst för alla inblandade om det gick så snabbt som möjligt tänker man
Blivande_japan:
låter riktigt dåligt! borde väl vara bäst för alla inblandade om det gick så snabbt som möjligt tänker man
Ja verkligen. De sparar ju inte in på det heller då folk behöver gå längre tid än vad de annars skulle ha behövt :/
kakakaka:
Du hänger btw inte på blåsen va? Stirrade sönder på en snibbe som ja trodde va du
haha nä
Inte ens i muppsala längre. :3