Aviseringar
Rensa alla

Hej

Ämnesstartare

Kudhos:

3-5 i snitt. Försöker äta runt 3 tusen kalorier om dagen.

dyrt!

SvaraCitera
Kudhos

isola:

dyrt!

Kost och hälsa har ingen prislapp. Eller asså, ingen sån. Du fattar. 

Och jag behöver sällan köpa. /bohemmaischeap

dyrt med tillskott dock.. 🙁 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Kost och hälsa har ingen prislapp. Eller asså, ingen sån. Du fattar. 

Och jag behöver sällan köpa. /bohemmaischeap

dyrt med tillskott dock.. 🙁 

mm man ska ta vara på tiden man har ett värddjur att bita fast i. som jag alltid säger.

SvaraCitera

Räknar du då? Söt

Kudhos: 3-5 i snitt. Försöker äta runt 3 tusen kalorier om dagen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så kreativ när jag gjort av med för mycket pengar

SvaraCitera
Kudhos

Sagitta:
Räknar du då? Söt

Myfitnesspal på telefonen. Fungerar alright. Men jag är kass på kolhydrater, har alltid typ 50% när jag ska ha 30%. 

SvaraCitera

Kudhos: Myfitnesspal på telefonen. Fungerar alright. Men jag är kass på kolhydrater, har alltid typ 50% när jag ska ha 30%.

Soft! Jag räknade förut, låg på 2700-3000 då, men sen kändes det så pressande så jag slutade. Haha jag hade för låga kolhydrater istället. Förvånad

SvaraCitera
Kudhos

Sagitta:

Soft! Jag räknade förut, låg på 2700-3000 då, men sen kändes det så pressande så jag slutade. Haha jag hade för låga kolhydrater istället. Förvånad

Om man lyckas få en aning över hur mycket man borde äta så behöver man inte senare 🙂

SvaraCitera

mynona:

Mamma ville ha en till porträtt så jag tog två för att ha en i reserv. Och när jag ändå höll på tänkte jag att det var lika bra att framkalla de få foton som någonsin har blivit lyckade på mig så har jag bevis på att det går att få såna på mig, för annars lär det aldrig bli av att framkalla foton på mig. 

Vad snällt av dig att framkalla bilder åt din mamma, det kommer hon säkert att gilla =)

SvaraCitera