Någon som har kik och vill prata lite? Vill gärna hitta någon ny kompis för det är alltid intressant☺
jag är en tjej på 14 år, bor i örebro, helst vill ja kika med de inom 13-16 år 🙂
superganza:
Någon som har kik och vill prata lite? Vill gärna hitta någon ny kompis för det är alltid intressant☺
jag är en tjej på 14 år, bor i örebro, helst vill ja kika med de inom 13-16 år 🙂 jag heter superganza där med 🙂
hej jag är 9 men jag har ingen smartfån å jag har ingen kik men vi kan prata ändå om det är okej fördej det är ala järtans dag okey
Ja visst kan vi det 🙂
storablodådrerpumpade:
hej jag är 9 men jag har ingen smartfån å jag har ingen kik men vi kan prata ändå om det är okej fördej det är ala järtans dag
storablodådrerpumpade:
hej jag är 9 men jag har ingen smartfån å jag har ingen kik men vi kan prata ändå om det är okej fördej det är ala järtans dag okey
Det står att du är 18 år på din profil, du kan inte vara 9 år tror jag, inte beroende på hur du skriver på andra inlägg
superganza:
Det står att du är 18 år på din profil, du kan inte vara 9 år tror jag, inte beroende på hur du skriver på andra inlägg
Hahahahahahhahahahahah seriöst så jävla bra svar.
är inte bekant med kik och alldeles för gammal
Im here är också 14 så jag skickar nu om det går för sig...
<object height="350" width="425"><param name="movie" value="
&" /><embed height="350" src=" http://www.youtube.com/v/OdT9z-JjtJk& " type="application/x-shockwave-flash" width="425"></embed></object>
Nej tyvärr