Aviseringar
Rensa alla

Hej

mens
 mens
Ämnesstartare

Vad gör ni? 

Citera

ska gå på toa, dd

SvaraCitera

Jag har varit ute på en ganska rejäl morgonpromenad (1,5h), sedan har jag ätit en göddig frukost med en massa färska bär och grejer. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Emmylou Harris och surfar sportbladet.

SvaraCitera
mynona

Har just vaknat, ska äta frukost och sedan åka ut med mamma och pappa på landet

SvaraCitera
duden

Äter frukost nu och sedan ska jag kanske ut på en löprundaGlad

SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

dazed:
Jag har varit ute på en ganska rejäl morgonpromenad (1,5h), sedan har jag ätit en göddig frukost med en massa färska bär och grejer. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Emmylou Harris och surfar sportbladet.

Låter väldans hurtigt. Och skönt.

Getrekt:
ska gå på toa, dd

Åt nyss en chokladbiskvi (don't worry jag har ätit frukost innan) och ska kolla klart på ett avsnitt av death in paradise. The life of a baller, så att säga.

SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

mynona:
Har just vaknat, ska äta frukost och sedan åka ut med mamma och pappa på landet

Sommarställe? Nice. Tror inte att man uppskattar sådant till fullo när man är liten. 

SvaraCitera

Ligger i sängen och orkar inte gå upp. Förvirrad Behöver packa och klippa gräsmattan men det regnar...

SvaraCitera
mynona

mens:

Sommarställe? Nice. Tror inte att man uppskattar sådant till fullo när man är liten. 

mm så är det nog... mamma och pappa köpte inte detta förrän jag var cirka 13 dock. 

SvaraCitera

mens: Låter väldans hurtigt. Och skönt.

Ja jag gick till en väldigt naturskön plats med en samling fornminnen också det gjorde det extra göddigt. Framförallt för en på naturupplevelser numera ganska svältfödd stackars exilmas, jag trivs ju bäst i öppna landskap, eller iaf landskap.

SvaraCitera

mens:

Åt nyss en chokladbiskvi (don't worry jag har ätit frukost innan) och ska kolla klart på ett avsnitt av death in paradise. The life of a baller, så att säga.

Nu ska jag dra till Orust Mycket glad

SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

dazed:

Ja jag gick till en väldigt naturskön plats med en samling fornminnen också det gjorde det extra göddigt. Framförallt för en på naturupplevelser numera ganska svältfödd stackars exilmas, jag trivs ju bäst i öppna landskap, eller iaf landskap.

Planeras en flytt tillbaka till det natursköna Dalarna när studierna är klara?

Getrekt:

Nu ska jag dra till Orust Mycket glad

Nice

mynona:

mm så är det nog... mamma och pappa köpte inte detta förrän jag var cirka 13 dock. 

Mitt köptes när jag var 6-7. Det blev dock rätt kasst snart pga tvkanaler och vänner fanns ju kvar hemma i civilisationen. Fann det också rätt sorgligt med all tystnad och mörker på kvällarna där gatlyktor ersatts med mygg.

SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

rotorblad:
Ligger i sängen och orkar inte gå upp. Förvirrad Behöver packa och klippa gräsmattan men det regnar...

ähhh ligg kvar du

SvaraCitera

mens: Planeras en flytt tillbaka till det natursköna Dalarna när studierna är klara?

Lite oklart, men i någon form vill jag nog det.

SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

dazed:

Lite oklart, men i någon form vill jag nog det.

Har du familj kvar där?

SvaraCitera