Aviseringar
Rensa alla

hej

24/7
 24/7
Ämnesstartare

Knegaren:
Välkommen tillbaka. Ända sen du försvann har UM nu kontrollerats av mig och min familj bestående av sicillianmind, Volvo4life, mrman, mynona och passe. Antingen är man en broder eller en feminist. Valet är ditt.

Tack! Ojsan, se där, fint att du fyller i. Jag tar nog parti som feminist då. 

dazed:
Bra att du är här igen. 

Åh, tack. Bra att du är kvar här! 

Fingerprints:
FRIDAAAAAAAAAAAAA!

CAMILLAAAAAAAAA! Min fina lilla cupcake!

SvaraCitera

24/7:

Åh, tack. Bra att du är kvar här!    

Ja för fan man vill inte bli något slags produktiv medborgare, hur är det med dig då? Äter du för mycket sill och skrattar åt Kalle & Ada-skämt nuförtiden?

SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

dazed:

Ja för fan man vill inte bli något slags produktiv medborgare, hur är det med dig då? Äter du för mycket sill och skrattar åt Kalle & Ada-skämt nuförtiden?

Jag gillar hur du tänker, herrn! Haha, näää, har inte riktigt kommit in i det än. Är fortfarande norrlänning i själen och blir hånad för min dialekt titt som tätt. Det är la bra att jag står stadigt i min identitet! Hur är det med dig? Vad händer i ditt ungkarlsliv? 

SvaraCitera

24/7:

CAMILLAAAAAAAAA! Min fina lilla cupcake!

Rodnar

SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Fingerprints:

Rodnar

Hur går modererandet? Är ungdomarna olydiga?

SvaraCitera

24/7:

Hur går modererandet? Är ungdomarna olydiga?

Det går bra! Olydiga men söta Söt

SvaraCitera

24/7: ag gillar hur du tänker, herrn! Haha, näää, har inte riktigt kommit in i det än. Är fortfarande norrlänning i själen och blir hånad för min dialekt titt som tätt. Det är la bra att jag står stadigt i min identitet! Hur är det med dig? Vad händer i ditt ungkarlsliv?

Det är ju en kickass dialekt du har tycker jag då men...

Jo förrgår var det ett stolt ögonblick i detta ungkarlsliv då en överförfriskad dazed tillsammans med lite löst folk gick över till några stackars 16-åriga flickebarn på campingen vi befann oss på för att smidigt ragga på dessa kanske lite för unga töser. Men då började mitt tidigare samtal med cpt morgan spela mitt arma huvud ett distraherande spratt och jag ägnade mig istället åt att förvirrat föreläsa om gamla kommunistvisor och tydligen också slåss med en gammal kompis. Det går bra nu.

SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

dazed:

Det är ju en kickass dialekt du har tycker jag då men...

Jo förrgår var det ett stolt ögonblick i detta ungkarlsliv då en överförfriskad dazed tillsammans med lite löst folk gick över till några stackars 16-åriga flickebarn på campingen vi befann oss på för att smidigt ragga på dessa kanske lite för unga töser. Men då började mitt tidigare samtal med cpt morgan spela mitt arma huvud ett distraherande spratt och jag ägnade mig istället åt att förvirrat föreläsa om gamla kommunistvisor och tydligen också slåss med en gammal kompis. Det går bra nu.

Sexton år, knappt byxmyndiga små flickor, herregu dazed! Men det lät som en trevlig kväll. Jag stödjer dig i allt som du skrivit. Funderar själv på att umgås med kaptenen ikväll, vad tycker du om den idén? 

SvaraCitera

24/7:

Sexton år, knappt byxmyndiga små flickor, herregu dazed! Men det lät som en trevlig kväll. Jag stödjer dig i allt som du skrivit. Funderar själv på att umgås med kaptenen ikväll, vad tycker du om den idén? 

Jo du, ett stolt ögonblick som sagt. Kaptenen är i regel iaf en bra befälhavare över aftonen, kötta på du. Typ den lenaste spriten att dricka ren också så man kan snabbt bli så där mys-kraftigt salongsberusad. Bra flaska att hålla i handen medan man vackert sjunger med i Alestorm's Keelhauled också.

SvaraCitera

äh sexton är väl gammalt

SvaraCitera

dazed: Ja för fan man vill inte bli något slags produktiv medborgare

Så jävla rätt! Pissa på översittarna.

SvaraCitera

Blink

amsi:
äh sexton är väl gammalt

SvaraCitera

Armagedda:

Så jävla rätt! Pissa på översittarna.

Take that moderatjävlar.

SvaraCitera

dazed: Take that moderatjävlar.

HjärtaSkål

SvaraCitera

när jag var sexton hade jag min första sexuella upplevelse. han var tjugotre.

SvaraCitera