Aviseringar
Rensa alla

Hej

Ämnesstartare

Jag har en vän som jag känner han i två veckor men jag lita på han mycket jag vet inte varför jag känner han som en trygghet han är väldigt snäll kille 
jag kommer dö om jag förlura honom när han inte kommer till skolan så blir jag ledsen och deprimerad jag vet inte varför 
jag känner att han är som min bror 
har jag rätt och lita på han så snabbt?

Citera
Lillen

Kan vara så att du och han varkligen passa bra med varandra. Och det är väll kul det. Vissa passar bara bra med varandra och då kan man snabbt blir bra vänner. Eller så kansler du känner mer än så för han.

SvaraCitera

Lillen:
Kan vara så att du och han varkligen passa bra med varandra. Och det är väll kul det. Vissa passar bara bra med varandra och då kan man snabbt blir bra vänner. Eller så kansler du känner mer än så för han.

Precis! Det är faktiskt inget fel med att gilla en kille på det sättet. Detta kan vara en anledning till att du saknar honom så mycket. Har du provat att förklara hur du känner för honom än? Han kanske känner likadant? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelHubert:

Precis! Det är faktiskt inget fel med att gilla en kille på det sättet. Detta kan vara en anledning till att du saknar honom så mycket. Har du provat att förklara hur du känner för honom än? Han kanske känner likadant? 

Nä det har jag inte gjort 

SvaraCitera

Boy16:

Nä det har jag inte gjort 

Du kanske skulle prova det? Även om ha inte gillar dig tillbaka på det sättet så är jag säker på att han ändå skulle uppskatta det och fortarande vill vara din vän! 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelHubert:

Du kanske skulle prova det? Även om ha inte gillar dig tillbaka på det sättet så är jag säker på att han ändå skulle uppskatta det och fortarande vill vara din vän! 🙂

Han har inte samma känsla 
i bland sitter han inte med mig alls 
men han säger jag finns om du vill snacka 

han tycker synd om mig o det gillar jag inte 

SvaraCitera