Aviseringar
Rensa alla

hej hej

Ämnesstartare

Renesmee:

till och med det verkar du tro att du är unik om. fyfan. så nu ska du ge mig dåligt samvete för det också? ok, du är så duktig.

en vad fan jag fattar inte. varför skulle jag vara unik om det? bara påpekar att jag inte tror att jag är unik, vet int evatrför du måste insistera på att jag ska tro att jag är det?+

SvaraCitera

kebabkurt:

vet int evatrför du måste insistera på att jag ska tro att jag är det?+

för att ingen annan verkar ha rätt till att känna någon som har tagit livet av sig. ingen annan verkar heller ha rätt att känna sig värdelös eller ensam. eller gå runt med självmordstankar och försöka tugga i sig något så löjligt som smärtstillande lr vad fan.

du bara: "du förstår inte. hej då".

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag menar unik leller inte så ropar jag på hjälp jnär jag fruktar för mitt liv, så fungerar det bara. vet inte vatrför. men instinkter och inre vilja eller något antar jagl.,

SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

för att ingen annan verkar ha rätt till att känna någon som har tagit livet av sig. ingen annan verkar heller ha rätt att känna sig värdelös eller ensam. eller gå runt med självmordstankar och försöka tugga i sig något så löjligt som smärtstillande lr vad fan.

du bara: "du förstår inte. hej då".

Nej hävar inget sådant. du eller vem annan som helst får sålklart känna vad ni vill? eller jag...va?? orkar ite.

SvaraCitera

kebabkurt:

jag menar unik leller inte så ropar jag på hjälp jnär jag fruktar för mitt liv, så fungerar det bara. vet inte vatrför. men instinkter och inre vilja eller något antar jagl.,

ok, förstår.

på sätt och vis hjälpte du till att döda en människa.

SvaraCitera

kebabkurt:

eller jag...va?? orkar ite.

nej, förstår att du inte orkar. hade heller inte orkat.

men om du är så jävla trasig, håll dig borta från människor i fortsättningen kanske? inte för att jag har något med att göra, men jag kan ju tänka mig.

så helvetes jävla onödig diskussion. låter som världens största deal det här. men det är det ju det inte.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

på sätt och vis hjälpte du till att döda en människa.

hur+ va vem vad?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

men om du är så jävla trasig, håll dig borta från människor i fortsättningen kanske? inte för att jag har något med att göra, men jag kan ju tänka mig.

Jag vet att det är bäwst så, och försöker på ett sätt.

SvaraCitera

kebabkurt:

hur+ va vem vad?

äsch, vet inte vem DET eller VAD det var. du minns nog knappt hur hon (DET) såg ut säkert.

om vi nu ska var såna

SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

äsch, vet inte vem DET eller VAD det var. du minns nog knappt hur hon (DET) såg ut säkert.

Vad snackar du om egentligen? Tala klarspårk om sådant här, är ju inget jävla skämt om du nu menar det du sgäer.

SvaraCitera

kebabkurt:

Tala klarspårk om sådant här, är ju inget jävla skämt om du nu menar det du sgäer.

Jag menar det jag säger, det vet du. Men om du inte vet, så ska jag inte påminna dig. [confused] Har i och för sig gjort varenda dag på senaste tiden, men det är bara pga. otålighet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Jag menar det jag säger, det vet du. Men om du inte vet, så ska jag inte påminna dig. [confused] Har i och för sig gjort varenda dag på senaste tiden, men det är bara pga. otålighet.

men...jag fattar inte ett dugg vad eller vem du pratar om..? pe-em så reder vi ut.

SvaraCitera