Aviseringar
Rensa alla

Hej, jag har varit on och off med en psykiskt störd tjej i över 1 år.


Ämnesstartare

framtidstron lever:

det finns bara en form.

Jo egentligen, fast jag tycker det är lite av ett psykiatriskt syftningsfel. Möjligt att det bara finns en form av diagnos, men personlighetsstörningar urartar sig olika beroende på individen. Att vara diagnoserad med ASPS är inte alltid samma sak som psykopati etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Jo egentligen, fast jag tycker det är lite av ett psykiatriskt syftningsfel. Möjligt att det bara finns en form av diagnos, men personlighetsstörningar urartar sig olika beroende på individen.

aah, på så vis har du rätt, det finns ju individuell variation. Fast detta är också lite av ett psykiatrisk syftningsfel:
Personlighetsstörningen, diagnosen i sig, är sekundär och är i sig inte en drivande faktor som urartar sig olika, det primära är de symtom som individen uppfyller i diagnosen och dessa kan te sig olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Låter som om du skulle få det bättre utan henne.

Det roliga är att ifall det varit en kille som betett sig såhär så skulle du skrivit att den jäveln borde halshuggas [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det roliga är att ifall det varit en kille som betett sig såhär så skulle du skrivit att den jäveln borde halshuggas [wink]

Haha näeeeee hade jag ju inte [no-no] ([blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[blush]

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feminism är inte manshat min kära jack russel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

😀

[wink][wink]


   
SvaraCitera

du kommer inte kunna förändra henne. tro mig. jag har sätt många fall då en person fått känslor för en person med många problem som t ex. mycket agresion och ja som i ditt fall nptt psykiskt fel. ingen av dessa fall har gått nånvart positivt. endast negativa saker. gör allt du kan för att ta dig ifrån henne! du kommer bara må skitdåligt av henne. jag tror allt löser sig med när hon försvinner från ditt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alexthepope:

jag tror allt löser sig med när hon försvinner från ditt liv

allt känns så meningslöst, mitt självförtroende/självkänsla är på 0.. och jag kämpar med att få upp den igen och måste bryta mönstret med att bara låta henne vara och inte ta upp kontakt ifall hon kontaktar mig... Likaså vänner och att träffa nya har jag svårt för pga att jag känner mig så ensam och helt jävla stukad pga av allt galet som hänt i vår relation.

Nu är det mera jag som får panikångest och måste veta vad hon gör eftersom hon gått bakom ryggen igen på mig nyligen.
Fan inre kampen jag har inom mig är nästan som att man skulle marscherat genom ett jävla krig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden raderad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera