en kvinnlig kafka:
som jag är nu.
Puttar en cap in deras ass
ChickiBull:
kafka
hjärta ti dig med gullesnutt:)
isola:
Var väl ca 19, nä sa väl aj och försökte ta bort hennes händer.
skulle säga "jultomten finns inte på riktigt" så hon börja grina!!!
isola:
Vid hög feber
Åh, hallicunerade som mest vid hög feber! Det var hemskt, fy vad rädd jag brukade bli 🙁 försökte berätta för mamma men hon verkade inte förstå för jag var nog sämre, än vad jag är nu, på att förklara saker som liten
isola:
Men du menar nog annan sorts hallucination, kanske.
Aa, är inte det vanligt? För några år sedan sa jag att jag som linte hade livlig fantasi men nu har jag kommit på att det var hallicuneringar. Hade trots allt en ohälsosam barndom och har väl fått ärva ett par (eller några hundra tusen, haha) dåliga gener så hallicuneringar är nog inte konstigt med tanke på det :p
Såg en gång under ca 2 sek en flygande dinosaurie (en brun, sådan som liknar en jättefågel fast läskigare!!) som flög tvärs över mitt rum. Gick jättesnabbt!
varje år åkte vi till djurpark och jag tror att det var därför som jag trodde en svart panter existerade på taket på huset mittemot vårt. brukade se pantern på mörka ytor såsom asfalt.
en kvinnlig kafka:
skulle säga "jultomten finns inte på riktigt" så hon börja grina!!!
Hon var så liten att hon knappt fattade, eller hon fattade, men hon struntade i vad man sa.
en kvinnlig kafka:
hjärta ti dig med gullesnutt:)
isola:
Hon var så liten att hon knappt fattade, eller hon fattade, men hon struntade i vad man sa.
Åh, vilken djävel 🙁 undrar vad hon gör just nu...
en kvinnlig kafka:
. brukade se pantern på mörka ytor såsom asfalt.
Det låter ju som livlig barnfantasi. Brukar du fortfarande se saker?
en kvinnlig kafka:
Åh, vilken djävel 🙁 undrar vad hon gör just nu...
Växt till sig, hoppas jag!
isola:
Växt till sig, hoppas jag!
hoppas ja me men tror ej!
en kvinnlig kafka:
hoppas ja me men tror ej!
Sorgligt
isola:
Sorgligt
aa:( tänkte skriva o fråga hur gml hone nu för att lista ut din ålder men kom på att birthday.se existerar fniss:P:p