My dreams are her:
Gillar du techno?
Jag gillar det, men det är inget jag lyssnar på vanligtvis.
buump har ni några fler trevliga frågor lrrrrr
hej grums! varför blandar jag alltid ihop dig med malber?
Nintendos BFF:
hej grums! varför blandar jag alltid ihop dig med malber?
det där låter konstigt då vi ser helt olika ut utseendemässigt och vi skriver inte på ett likartat sätt, så jag har ingen aning. jag är pendu, hjälper det så du inte blandar ihop mig med henne?
förstår för övrigt inte hur du ens kan blanda ihop mig med henne. hon är blond och jättesnygg, vi har helt olika namn osv.
mer logiskt vore att blanda ihop mig med genus, eftersom andra gjort det också.
grums:
det där låter konstigt då vi ser helt olika ut utseendemässigt och vi skriver inte på ett likartat sätt, så jag har ingen aning. jag är pendu, hjälper det så du inte blandar ihop mig med henne?
asså blandar ju inte ihop er som personer, vet ju att du är pendu och hon är grief. fast ibland blandar jag ihop det så jag tror att du är grief och hon är pendu. är nog mest att era nick låter typ likadant(i mitt huvud iaf!) och ni har likadana bilder (tjocka djur med breda munnar)
Nintendos BFF:
asså blandar ju inte ihop er som personer, vet ju att du är pendu och hon är grief. fast ibland blandar jag ihop det så jag tror att du är grief och hon är pendu. är nog mest att era nick låter typ likadant(i mitt huvud iaf!) och ni har likadana bilder (tjocka djur med breda munnar)
haha okej!
Är du dendrofil?
Luie:
Är du dendrofil?
Nej