Aviseringar
Rensa alla

HEJ UM

Ämnesstartare

framtidstron lever:

Jag blir beroende av kortspel på datorn periodvis [blush]

det är lite jobbigt tycker jag 🙁 för egentligen vet man ju hur tråkigt det är men ändå kan man inte sluta spela [blush] var helt inne i röj några dagar för några veckor sedan [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lounge fact:

haft en karriär inom yatzy en gång i tiden typ

coolt [bigsmile]
gillar att spela mot randoms från olika länder, tycker det är trevligt [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillar att spela mot randoms från olika länder, tycker det är trevligt [blush]

[bigsmile] har ni värsta myskonversationerna eller

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

[bigsmile] har ni värsta myskonversationerna eller

näää :C säger mest hej och lycka till, och grattis när nån får yatzy [blush] tycker det är jobbigt när killar vill starta konversation i spelet (är där för att spela, inte utbyta msn osv [mad][mad]) och typ drar ifrån spelet när man inte svarar haha [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha [sad]

fwett jöbbiga [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ja nåt fel har dom iaf. Tycker vi söker upp blommann och tvingar henne att regga igen, så det blir lite rajtantajtan!

Ja! Får ta ett snack med passaro! Vet att han hade connections åt det hållet! (det kanske fler har, what do I know?)

framtidstron lever:

sant! Fast alla dör ju inte, så dom som är kvar är knarkare och traumatiserade av sina vänners död. Ännu mera kaos! Ännu bättre!

Hmm, jag tror dock traumatiserade knarkare blir kortlivade här... liksom... picture traumatiserad knarkare möter 13-årig moderatbloggfjortis vars värld är svart eller vit, ingen gråskala här inte! Och så skriver den traumatiserade knarkaren...

"åh, det är så synd om mig för att jag knarkar och för att mina vänner dog av knark... [cry][cry][cry]"...

varpå moderatbloggfjortisen skriver...

"amen hallå, ere du på bilden lr? min pappa och mamma är typ rikast i Sveg och typ alla mina vänner har knarkat ihjäl sig, men jag har så många så det gör inget [wink][wink][wink], men jag har ändå startat typ eget sminkmärke och klädmärke och sånt [cool] fan vad kass du är som inte gör något av ditt liv, det är skitlätt ju [wink]"

Precis så blir det! Fast inte bara en... utan... fler! Till dess att alla traumatiserade knarkare är döda och det finns så många smink- och klädmärken från bloggfjortisar med rika föräldrar att världen går under när alla datorer i världen exploderar för att det finns så många smink- och klädmärken på internet... och så dör alla! Typ... [sad]

(Det känns inte så långsökt, eller hur? [chocked])

SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

böter

Borde väl motivera Ganon till att skaffa jobb så han har råd att fortsätta ;p

SvaraCitera

Wanking_BC:

Gått ner sig som fan senaste året.

gillar att min spontana tanke var att du pratade om vikt

SvaraCitera

Buddah:

Borde väl motivera Ganon till att skaffa jobb så han har råd att fortsätta ;p

Dold text: började skratta i mitten av en gäspning[blush][bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

gillar att min spontana tanke var att du pratade om vikt

Du tvingade mig läsa igenom 4 sidor för att hitta vem som citerat mig och detta är vad jag får för mödan [mad]

SvaraCitera

Wanking_BC:

Du tvingade mig läsa igenom 4 sidor för att hitta vem som citerat mig och detta är vad jag får för mödan

[badgrin]

SvaraCitera
Exner

isola:

Sammanslagning1

Hej, iso!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Hej, iso!

Hejhej! Skrev jag Sammanslage1? Eller? Nä.

SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

blommann

är inte den och "muppen" samma person?

SvaraCitera