Notifications
Clear all

hej um 20100309

Topic starter

Dekadent:

Eller okej vill ju inte att hon lider men du fattar

väntar du på detberorpå? [cute]

jag va faktiskt i wbc-land för ett tag sedan. det va spännade att se vart du o några andra från um kom ifrån. väldigt mkt invandrare vare :S.

ok ontopic så har jag planerat min resa till landstället med mamma o nu snart ska vi se på tv.

oh, telenorreklamen (med tecnologic), så snygg brud det är på slutet. soft skin [crazy][love]

ReplyQuote
Topic starter

Dekadent:

va

ja, hon lider kanske inte men hon kansek känner som du [mad]

retstickan:

jag va faktiskt i wbc-land för ett tag sedan. det va spännade att se vart du o några andra från um kom ifrån. väldigt mkt invandrare vare :S.

hahaha

ReplyQuote
Topic starter

retstickan:

väntar du på detberorpå?

Nej henne går jag ju bara till om jag blir kåt.

retstickan:

Haha mm, 80% av dem gillar att hänga utanför min port och blänga på mig när jag går in/ut

ReplyQuote
Topic starter

enhimmelskdrog:

ja, hon lider kanske inte men hon kansek känner som du

hoppas d

ReplyQuote
Topic starter

Dekadent:

Haha mm, 80% av dem gillar att hänga utanför min port och blänga på mig när jag går in/ut

😀

hahah, men vadå, dom ser väl dig som en av dom :P. eller dom kanske vet att du inte är invandrish

när jag va i västerås fattade jag att jag vill flytta till en mindre stad. kanske blir det örebro lr något.. det va lite trevligare i västerås än i sthlm. billigt (jämfört med sthlm) också

ReplyQuote
Topic starter

retstickan:

hahah, men vadå, dom ser väl dig som en av dom :P. eller dom kanske vet att du inte är invandrish

heh, ne

ReplyQuote
Topic starter

fan jag satt precis och tänkte på något som jag borde ha gjort idag och jag skulle börja göra det direkt när jag hade tänkt det men då glömde jag bort

[cry]

ReplyQuote
Topic starter

sitter ensam hemma i barndomshemmet känns jäkligt ovant, bott med en kompis i ett år men nu har jag flyttat. har haft fullt upp hela dagen första dagen tillbaka i sverige. borde kunna tillåta mig att det är lite lugnt nu på kvällen. men jag vänjer mig väll igen brukade ju älska att vara ensam.
åhh så finns det så mycket sprit och sånt här blir så sugen på att dricka ett glas whiskey nu när ingen finns som kan skälla på en för det är vardag! men ska nog klara att hålla undan, får vänta till fredag.

ReplyQuote
Topic starter

retstickan:

Det där var sjukt roligt med tanke på tidigare händelser.

ReplyQuote
Topic starter

Äter ostbågar.

enhimmelskdrog:

a, förälder
alltid dessa föräldrar

Har du ingen egen TV?

ReplyQuote
Topic starter

Tänker lite på Johan och Marianne [tard]

ReplyQuote
Topic starter

Exkrement:

Har du ingen egen TV?

nope, onödigt

ReplyQuote
Topic starter

enhimmelskdrog:

nope, onödigt

Inte det minsta, då slipper man samsas med resten av familjen om den.

ReplyQuote
Topic starter

Exkrement:

kollar så sällan på tv [no-no]

ReplyQuote
Topic starter

Exkrement:

kollar så sällan på tv [no-no]

ReplyQuote