Aviseringar
Rensa alla

Hej umisar!


Ser på dokumentärer om dinosaurier och utomjordingar. Funkar prima som godnattsaga.


   
SvaraCitera

LOOK AT IT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar forumleka här med mig själv när jag inte kan sova.. Inatt blev det annat though..


   
SvaraCitera

Somna in till någon fin film/serie, så som Southpark eller Fight club. Samt avlägsna kroppshår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma prob idag jag fattar ente varför min kropp och sinne gör såhär. De vill somna vid ca 06 men då kan man ju lika gärna kliva upp eftersom man knappt hinner sova [cry]

JB Den Andre:

LOOK AT IT

läskiga! jag hade en dinosauriebok jag som liten kollade i med skräckblandad förtjusning. tyranusaurus rex var roligast att kolla på minns jag.

S3ON:

Brukar forumleka här med mig själv när jag inte kan s

blir det inte tråkigt att svara på dina egna frågor [sad]

Enfeeble:

amt avlägsna kroppshår.

epilerade mig idag men har lite hår kvar på benen. fattar ej varför den inte tar allt............... blir ju så fint och lent under armarna där huden är minst lika sträckt som på smalbenen.

ska gå och kissa lite så kanske jag somnar bättre sen. håll tumzen!


   
SvaraCitera

isola:

läskiga! jag hade en dinosauriebok jag som liten kollade i med skräckblandad förtjusning. tyranusaurus rex var roligast att kolla på minns jag.

I do envy that part of your childhood!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

blir det inte tråkigt att svara på dina egna frågor

Fast det gör jag ju inte.. Skriver i trådar andra har skrivit sist i och återupplivar gamla. [smile]


   
SvaraCitera

Exner:

Det gör du, men som sexist värderar jag den egenskapen högt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kommer att vara helt död imorgon (idag).

Själv förstår jag mig inte på mig själv. Semestern tog slut igår, så jag är tillbaka på jobbet. Men i morse sov jag bara mellan 04 och 06. Borde vara stendöd, men... känner mig bara lite småseg. Undrar om det är pga min 6 veckor långa semester...

Och att jag bara sov mellan 04 och 06 har att göra med att jag inte kunde somna förräns 04, och vaknade kl 06 av att tåget vi hade med oss dundrade av. Väldigt kul när man inte behöver gå upp förräns typ 0715...

isola:

Vad gör ni när ni inte kan sova?

Jag brukar försöka tvinga mig till att sova. Och innan jag lyckas med det så lyckas jag förs trassla in mig i täcke, påslakan och lakan. I två timmar låg jag o vred o vände på mig innan jag lyckades somna inatt... Eller, i morse, menar jag.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag brukar försöka tvinga mig till att sova. O

mm men kroppen är så olydig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm men kroppen är så olydig

Oja, SPECIELLT när det gäller att försöka sova[tired]Har fan lättare för att hålla mig vaken när jag är astrött än att sova på nätterna posdgjiosdahgoisg

[love]


   
SvaraCitera

Jag somnade också sent inatt/imorse, 4:30 tidigast. [party]


   
SvaraCitera