Säger byebye i förväg om jag kommer bli portad från um snart för att jag fått mycket varnignar.
Intressant att jag blir straffad mer än rasisterna jag förolämpar, som hetsar mot folkgrupp vilket faktiskt är förbjudet enligt svensk lag.
Var allt jag hade att säga.
LOLZ!
Kanske beror på att moderatorerna är razzar??
gör dubbelkonton och ge ej upp!! e mitt tips.
Hur många poäng har du?
m3lon:
gör dubbelkonton
Då får hon ju böta om hon blir påkommen
Äh, du har väl ena moderatorn lindad kring dig ditt finger?
No worries ju
Angeleyes:
Complicated:
straffad
mmmh passarey!!!
Penstrokes:
mvh lapplisan
Angeleyes:
hur då?
fattar inte den sjuka regeln.
dom har la inte hennes kontouppgifter.
m3lon:
hur då?
fattar inte den sjuka regeln.
dom har la inte hennes kontouppgifter.
enkelt, de tar din ip adress och ringer till din internet leverantör
Det är för att UM har generellt har skitlöjliga moderatorer som värnar om nån slags inbillad "yttrandefrihet" (vilket tydligen betyder att man ska försvara folk som är allmänt hatade på sidan och låta de ta oproportionerligt stort utrymme trots att övriga användare inte vill ha dem här från första början) istället för om att att folk ska trivas på sidan.
Angeleyes:
enkelt, de tar din ip adress och ringer till din internet leverantör
Fjantigt!
gillade när man kunde göra massa trollkonton så fort jag blev låst
Complicated:
Intressant att jag blir straffad mer än rasisterna jag förolämpar, som hetsar mot folkgrupp vilket faktiskt är förbjudet enligt svensk lag
Med andra ord så blir du straffad för att du förolämpar någon/några som bryter mot svensk lag. Fan vad felfritt systemet känns ibland
m3lon:
dom har la inte hennes kontouppgifter
Tror inte hon menar böta som i böta med en summa pengar, utan det var nog mest ett uttryck. Enda gången man riskerar att punga ut med stora pengar på internet är typ... om man laddar ner mycket.
Rödingajävel:
värnar om nån slags inbillad "yttrandefrihet"
Tror inte att det är det som är problemet. Problemet är att påhopp samt hets mot folkgrupp krockar med varandra. Det är så det känns iafl.
Storchen84:
Tror inte hon menar böta som i böta med en summa pengar, utan det var nog mest ett uttryck. Enda gången man riskerar att punga ut med stora pengar på internet är typ... om man laddar ner mycket.
Fast det står ju i reglerna.
Storchen84:
Tror inte hon menar böta som i böta med en summa pengar, utan det var nog mest ett uttryck.