Aviseringar
Rensa alla

hejdå

Ämnesstartare

cuzIcan:

jag e lite random klassar mig själv som outsider, jag e annorlunda på alla sätt jag e en sån som tänker själv

haha ja. var 12 dagar mellan svaren där. tog mig ett tag innana jag fattade vad du menade. bara 4 dar den här gången iaf, en förbättring [y]

haha utmärkt! sånt gillar jag. är sån själv. jag tycker om dig [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag tycker om dig

tycker om dig oxå isf [love] :*

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

tycker om dig oxå isf :*

det var snällt [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det var snällt

jag e snäll [love][love][love] har alltid gillat dig här [bigsmile] vet inte om du kmr ihåg mitt gamla um namn, men då snacka vi lite iaf[smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jag e snäll har alltid gillat dig här vet inte om du kmr ihåg mitt gamla um namn, men då snacka vi lite iaf

snälla människor är bra [smile] grymt, det gör mig glad [smile] hmm. nää sorry jag tror inte det, jag är rätt kass på namn. vad hette du? jag kanske minns

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad hette du?

världens töntigaste namn [blush][blush] nästan lika töntigt namn som nu [blush][blush][blush][blush][blush] jag hette BFMVlove[blush][blush][blush][blush][blush] men jaja it was the past.... har för övrigt tröttnat på bullet for my valentine [bigsmile][love][love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

världens töntigaste namn nästan lika töntigt namn som nu jag hette BFMVlove men jaja it was the past.... har för övrigt tröttnat på bullet for my valentine

hahaha det var faktiskt inget vidare coolt namn, sorry. namnet du har nu är lite coolare [y] haha bra det. de är [n] tycker jag

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

namnet du har nu är lite coolare

bara lite [sad] ^^ det e så typiskt mig att kma på ett "bra" namn för stunden (som när jag skapde kontot) men sen 1 dag senare hata det [n]

SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

bara lite ^^ det e så typiskt mig att kma på ett "bra" namn för stunden (som när jag skapde kontot) men sen 1 dag senare hata det

haha njae rätt mycket coolare kanske tom nu när jag tänker på det. haha ja sånt är störande, brukar jag också göra rätt ofta faktiskt. men jag är än så länge nöjd med mitt namn jag har nu iaf [y]

SvaraCitera