isola:
du borde bli doktor
Tänkte faktiskt skriva att jag nästan var en doktor alldeles nyligen.. Sick hur ödet visar sig då.
isola:
honung
Ja.. Bin har inga oläkta födelsemärksborttagningssår änna.
stereo total:
Smaklös tandkräm kanske är bra. Och så kan man satsa på riktigt spexiga tandborstar istället som livar upp hela upplevelsen!
Vi borde göra sådana. Föreställer mig porriga sådana
Direktör Bajskorv:
Tänkte faktiskt skriva att jag nästan var en doktor alldeles nyligen.. Sick hur ödet visar sig då.
Jamen du ser, flera tecken på att du borde bli!
Direktör Bajskorv:
Ja.. Bin har inga oläkta födelsemärksborttagningssår änna.
Du är så jävla smart
isola:
Vi borde göra sådana. Föreställer mig porriga sådana
Porriga hur? Vill att du ska utveckla detta.
isola:
Du ska då alltid svika mig Men min riktiga katt är också negativt inställd till badning.
Jag gillar vatten, men jag måste äta lunch och plugga! Och så vet jag inte var du bor.
mediakatt:
Jag gillar vatten, men jag måste äta lunch och plugga! Och så vet jag inte var du bor.
Tråkigt
Vi måste göra detta ändå sen tycker jag.
stereo total:
Porriga hur? Vill att du ska utveckla detta.
Tänkte mig lite som glammuttorna, men sen kom jag på att folk kommer att bli tveksamma till att stoppa dessa i munnen. Lite roligare med snoppar kanske, men varför ska muttor diskrimineras? nej det blir inga snoppar då heller.
isola:
Tänkte mig lite som glammuttorna, men sen kom jag på att folk kommer att bli tveksamma till att stoppa dessa i munnen. Lite roligare med snoppar kanske, men varför ska muttor diskrimineras? nej det blir inga snoppar då heller.
Hm. Kan finnas båda. Snoppar för bögar och diverse, muttor för resten! Skulle vara fint.
Vill ha en som glittrar
stereo total:
Hm. Kan finnas båda. Snoppar för bögar och diverse, muttor för resten! Skulle vara fint.
Vill ha en som glittrar
Ja, som glittrar när man borstar bra!
Glittermuttan. Mer än lagom porrigt!
isola:
Tråkigt Vi måste göra detta ändå sen tycker jag.
Jadå, jag är på.
isola:
Ja, som glittrar när man borstar bra! Glittermuttan. Mer än lagom porrigt!
Ja!!!! Så jävla bra idé.
Måste. Ha. En. NU
stereo total:
Ja!!!! Så jävla bra idé.
Måste. Ha. En. NU
Vi kommer att bli så rika!!! Vi kan rädda alla hemlösa djur!!!