behöver hjälp med en grej
är så att jag har ett spel som är instalerat på min data på steam. jag gav spelet till en kompis för jag ville inte ha det men när han ska instalera det så står det bara att spelet redan är instalerat hos en användare osv. jag har kollat allt på min data men det finns inte kvar här
varför funkar det inte för honom att instalera det? nån som kan hjälpa
patrick bateman:
varför funkar det inte för honom att instalera det? nån som kan hjälpa
Om koden har använts en gång så fungerar den inte igen. Så är det bara.
Trust me. Jag klantade mig rejält med koden en gång.. Och sen kunde jag inte installera om på nytt, trots att det var samma dator.
kanske glömt någon liten fil någonstans.
de e ba o googla "spelnamnet + serial" oo ta ett random serienr
Renesmee:
Om koden har använts en gång så fungerar den inte igen. Så är det bara.
Trust me. Jag klantade mig rejält med koden en gång.. Och sen kunde jag inte installera om på nytt, trots att det var samma dator.
lägg ner
bajs också
jo det känner jag igen, tror jag också har gjort så nångång, inte kul
Macktorsken:
kanske glömt någon liten fil någonstans.
tror jag ej
Angeleyes:
de e ba o googla "spelnamnet + serial" oo ta ett random serienr
säkert att det funkar?
patrick bateman:
tror jag ej
jo, den är liten.
patrick bateman:
säkert att det funkar?
Ja, jag har gjort så en gång när jag tappade bort själva boken som serienr stod på (the sims) går på alla spel... kolla på thepiratebay.org bland kommentarerna på spelet lr googla helt enkelt
patrick bateman:
bajs också
Skojar inte. Satt i supporten och stod ut med en skåning i drygt 45 minuter.. Jag kan fortfarande ej spela spelet..
Macktorsken:
jo, den är liten.
trippelkollat men inte hittat
du ljuger!!
Angeleyes:
Ja, jag har gjort så en gång när jag tappade bort själva boken som serienr stod på (the sims) går på alla spel... kolla på thepiratebay.org bland kommentarerna på spelet lr googla helt enkelt
gottans
ska kika
tack
Renesmee:
Skojar inte. Satt i supporten och stod ut med en skåning i drygt 45 minuter.. Jag kan fortfarande ej spela spelet..
haha fyfan
låter rätt irriterande