Aviseringar
Rensa alla

HELVETE!


ash_delaman:

vafan ska jag döda honom eller??!!

hahah jag gillar dig


   
SvaraCitera

Tobbish:

Skaffa ett par hörlurar och lyssna på musik eller något.

[love] !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

hahah jag gillar dig

gay sätt eller typ sån där "jag gillar din attityd ska vi va vänner?"? [smile]


   
SvaraCitera

ash_delaman:

gay sätt eller typ sån där "jag gillar din attityd ska vi va vänner?"?

gay sätt? haha Visserligen är jag bi men tjej 😛

Kvällshumor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

gay sätt? haha Visserligen är jag bi men tjej 😛

oj såg inte att du va en tjej sorry [blush]


   
SvaraCitera
Pardon

Du frågar oss om du har gjort något fel när du lät bicepsen tänka istället för huvudet. Men när vi väl ger synpunkter och förslag på vad du kan göra, svarar du med idéer hur du ska slå nästa gäng som säger något.

Låt dina biceps tänka för all framtid istället, fem spänn på att du är död inom 5 år efter att ha nitat fel person...

Känns som att syftet med den här tråden var för att bevisa hur jävla ball och badass du är...måste tyvärr påstå att du är raka motsatsen...


   
SvaraCitera

ash_delaman:

efter ambulans

du gjorde en dålig sak, men du ringde ambulansen för att rädda honom det är en bra sak men du ska erkänna inte springa iväg. och det är bättre att fly än att gå emot med våld, om du inte nödvndigt måste skydda dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pardon:

Låt dina biceps tänka för all framtid istället, fem spänn på att du är död inom 5 år efter att ha nitat fel person...

3000 på att jag lever längre än dig. som sagt
"only the strongest will survive"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

du gjorde en dålig sak, men du ringde ambulansen för att rädda honom det är en bra sak men du ska erkänna inte springa iväg. och det är bättre att fly än att gå emot med våld, om du inte nödvndigt måste skydda dig.

aa nödvändigt var det nog inte
får nog tänka mig för innan jag går in med våld


   
SvaraCitera