nu vill jag döda igennnnnnnn
mer än förra gången
har inga cigggggggggggggg
vad ska jag göra? d funkar inte att döda skyldiga/oskyldiga i GTA längre, toleransen har ökat...............................
köp
Fan skulle du inte quitta smoking1?? 😮
Eller är du i full rulle igång me't?
S3ON:
nu vill jag döda igennnnnnnnmer än förra gången
har inga cigggggggggggggg
vad ska jag göra? d funkar inte att döda skyldiga/oskyldiga i GTA längre, toleransen har ökat...............................
Köp godis, borsta tänderna eller något sådant. Ät frukt. Hjälper inte länge, men en liten stund. Fungerar för mig under de perioder jag inte har råd med snus.
Ta en köpp, det ordnar sig.
Grvan:
Fan skulle du inte quitta smoking1?? 😮Eller är du i full rulle igång me't?
d är svårt att sluta helt.... Men jo, jag har trappat ner.
Monokromt:
Köp godis, borsta tänderna eller något sådant. Ät frukt. Hjälper inte länge, men en liten stund. Fungerar för mig under de perioder jag inte har råd med snus.
käkar polly atm, hjälper inte mkt..... tack! kom på att jag har en snusdosa i en utav lådorna till sådana här nödfall! återkommer med resultat
jag känner inget av snusen vafaaaeen. kanske har gömt undan en cigg i nån låda leeeeeeeeeeeeetar
Lössnus man1, en jävla massa! Ska se ut som när man blir fälld på fotbollsplan.
Då äre i sin ordning.
kicken börja smyga sig på nuuu!! tar en till
jag mår bättttttre, agget börjar lägga sig.
Köp chokladcigg och sluta röka grabben
Vad för snus man1?
Grvan:
Vad för snus man1?
catch eucalyptus mini, a.k.a. kärringsnus sånt där för riktiga män spyr jag av, d är för mkt för lilla s3on förstår du.
borde byta ut ciggen till kärringsnus, d funkar ju :O
S3ON:
catch eucalyptus mini, a.k.a. kärringsnus sånt där för riktiga män spyr jag av, d är för mkt för lilla s3on förstår du.
Okok!