Hej
Jag hade tänkt och göra en hemsida eller blogg...
Men jag har ingen aning om vad det ska stå på den eller vilket tema den ska ha. ex spel...
Skulle man kunna få några tips?? (Seriöst)
Hade tänkt och andvända webs.com till och börja med.
MrFr3drik:
Hej
Jag hade tänkt och göra en hemsida eller blogg...
Men jag har ingen aning om vad det ska stå på den eller vilket tema den ska ha. ex spel...
Det måste du ju bestämma själv. hur ska någon kunna veta vad din hemsida ska hanla om?
Men typ några tips om vad folk vill läsa...
Vad vill du läsa om?
MrFr3drik:
Vad vill du läsa om?
haha
du vill alltså veta vad du ska blogga om? funny
annars måste du ju ha en idé om du vill göra en sida, det är inte bara att ta ngt ämne som folk gillar och köra på, man måste veta vad man håller på med
Tyrael:
det är inte bara att ta ngt ämne som folk gillar och köra på, man måste veta vad man håller på med
Jag trodde att det skulle gå att bara skriva några inlägg och så får folk kommentera...
MrFr3drik:
Jag trodde att det skulle gå att bara skriva några inlägg och så får folk kommentera...
Det bör kanske vara nåt som du är insatt i, vi känner dig inte och därför är det svårt lite svårt att välja åt dig. Skulle jag tala om för dig att du skall blogga om systemadministration tror jag inte det skulle bli mycket av.
Gör det inte.
MrFr3drik:
Vad vill du läsa om?
Crazy stuff
Mattias94:
Crazy stuff
This is Jackass
Akta utropstäcken!!!
aristoteles:
Skulle jag tala om för dig att du skall blogga om systemadministration tror jag inte det skulle bli mycket av.
Nej det skulle inte bli så bra...
Heroes of Newerth kanske skulle bli bra?? Spelar lite det.
MrFr3drik:
Akta utropstäcken!
Ja, de är farliga. Går knappt att sova med dem i sängen.
Nu har jag börjat på en hemsida. Hade tänkt att det skulle bli någon form av klan eller något sånt.(Heroes of Newerth)
Legions Of Newerth
MrFr3drik:
Nu har jag börjat på en hemsida. Hade tänkt att det skulle bli någon form av klan eller något sånt.(Heroes of Newerth)
Här är min sida: http://pluggis.net
Ska dock byta server för det går segt. När jag bytt kommer det upp fler funktioner och uppdateringar